شناسهٔ خبر: 41325509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: در بدترین زمان ممکن گل خوردیم؛ این اتفاقات بخشی از فوتبال هستند

میلاد وفادار

سرمربی منچستریونایتد با وجود اذعان به فرصت طلب نبودن تیمش، در این برهه انتقاد کردن از بازیکنان خودش را منطقی نیافت.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر پس از تساوی 2-2 منچستریونایتد و ساوتهمپتون اعتقاد داشت روز، روز تیمش نبوده است و بخت آن ها را یاری نکرد. 

منچستریونایتد در مسابقه ای که 1-0 از حریف عقب افتاد، ظرف سه دقیقه در همان نیمه اول به بازی برگشت ولی گل اوبافمی در ششمین دقیقه از وقت های اضافی دو امتیاز ارزشمند را از شیاطین سرخ سلب کرد. 

ساوتهمپتون تیم بسیار دونده ای است

سولسشر پس از بازی گفت:

بدترین زمان ممکن برای گل خوردن بود ولی در فوتبال این چیزها پیش می آید. ما هم در خیلی از بازی ها به همین نحو برنده شدیم. همه این ها روند یادگیری تیم ما است. شاید فکر می کردیم سه امتیاز را کسب کرده ایم ولی احتمالا امروز لایق برنده شدن نبودیم. ساوتهمپتون تیم خوبی است که بی امان می دود. امروز هرگز نتوانستیم ریتم خودمان را پیدا کنیم. در برخی از لحظات فوق العاده بازی کردیم. دو گل خیلی خیلی خوب زدیم. 

خستگی عامل متوقف شدن منچستریونایتد نبود 

فکر نمی کنم خستگی عامل این نتیجه باشد. فقط یکی از آن روزهایی بود که ما از فرصت های خودمان بهره نبردیم و در مقابل آن ها بردند. داوید دخیا یک مهار واقعا خوب داشت ولی جدای از آن فرصت های بزرگ تر نصیب ما شد اما سه امتیاز به هیچ تیمی اهدا نمی شود و ساوتهمپتون هم تیم خیلی خوبی است. تا قبل از آن کرنر خوب دفاع کردیم. ناراحت کننده است ولی فوتبال یعنی همین. می دانم آن ها چه حسی دارند. 

تکل خشن اوریول رومئو روی پای میسون گرینوود و اخراج نشدن این بازیکن 

اگر مچ پای من بود، روی آن خطا طاقت نمی آورد. تکل زشتی بود. به اندازه کافی در مورد VAR صحبت کرده ایم. 

همچنین بخوانید:

نظر شما