شناسهٔ خبر: 41325373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حال گلف اصلا خوب نیست/ وعده‌های انتخاباتی رئیس فدراسیون چه شد؟

حمید عزیزی در حالی که با شعارهای انتخاباتی موفق شد کرسی ریاست فدراسیون گلف ایران را برعهده بگیرد وعده هایش درباره وضعیت مالی این رشته عملی نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در مهر ماه سال ۹۷ حمید عزیزی موفق شد با وعده هایی که درباره حل مشکلات مالی فدراسیون گلف داد، در انتخابات این فدراسیون موفق شود و چهار سال سکان این رشته را برعهده بگیرد؛ وعده هایی که به نظر می رسد در حد همان حرف باقی مانده است.

او در اوایل کار و در مراسم  معارفه‌اش به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار کرده بود که "در حوزه منابع مالی باید کار کرد. ۳۰ درصد از پروژه‌های نیمه‌تمام کشور در حوزه ورزش است، بنابراین اگر چشم به دست وزارت بدوزیم به ورزش و گلف ظلم کرده‌ایم و باید برای تامین منابع مالی از سایر بودجه‌ها و منابع بخش خصوصی استفاده کنیم."

در همان مجمع انتخاباتی نیز وعده های عزیزی چنان شیرین بود که داورزنی معاون وقت وزارت ورزش گفت که انتظار دارد رئیس فدراسیون گلف به قولهایش عمل کند اما هرچه از دوره ریاست او گذشت تضادها بین وعده ها و عملکردش برای اهالی این رشته آشکارتر شد؛ وعده هایی که در رای آوردنش بی‌تاثیر نبود.
درحالی که  عزیزی صراحتا اعلام کرده بود که چشم داشتی به کمک وزارت و کمیته المپیک ندارد اما بارها برای گرفتن بودجه و کمک، به دیدار رئیس کمیته ملی المپک و مسئولان ورزش رفته است.
حتی مهرداد جمشیدی دبیر این فدراسیون هم در مصاحبه هایش اعلام می کند که  از پرداخت حقوق کارمندان عاجز هستند و می گوید که  کمیته ملی المپیک یک چهارم بودجه مصوب آنها را پرداخت کرد. جمشیدی به روند تخصیص بودجه اعتراض کرده و اعلام می کند: "در تنگنا هستیم و ۵۰ درصد نیروهای قراردادی و پاره وقت خود را تعدیل کردیم. ما در حالت عادی هم حداقل نیرو در بین فدراسیون‌ها را داشتیم و همین تعداد هم از  ۱۰ نفر به ۵ نفر رسیده است. عاجز از پرداخت حقوق و مزایای کارمندان بودیم. متاسفانه  روند تخصیص بودجه از سوی وزارت ورزش کاهش داشته است!"
دبیر فدراسیون در بخش دیگر از صحبت هایش می گوید "از بابت بودجه حال گلف اصلا خوب نیست و در این باره هم چندین بار با مسئولین مکاتبه کردیم"؛ صحبت هایی که نشان می دهد شعار های انتخابی در حد همان وعده و حرف برای این فدراسیون باقی مانده است و حرفهای امروز دبیر فدراسیون با وعده های انتخاباتی رئیسش زمین تا آسمان تفاوت دارد.

عزیزی در زمان انتخابات گفته بود" اگر چشم به دست وزارت بدوزیم به ورزش و گلف ظلم کرده‌ایم" اما حالا با چه منطقی دبیر فدراسیون از کم شدن بودجه وزارت و کمیته المپیک گلایه می‌کند؟ پس شعارهای انتخاباتی چه شد و چرا فدراسیون گلف به این روز افتاده است؟ این حرف که حال گلف اصلا خوب نیست، درست است اما قرار بود رئیس فدراسیون با اسپانسرهایش حال گلف را خوب کنند نه اینکه در پرداخت حقوق کارمندانشان هم ناتوان باشند.

شاید رئیس فدراسیون گلف فراموش کرده باشد با چه وعده هایی موفق شده به ریاست این مجموعه برسد و به نظر می رسد کادر اجرایی فدراسیون گلف علی‌رغم وعده هایش نتوانسته مشکلات مالی این رشته را برطرف کند بنابراین بهتر است رئیس فدراسیون وقت بیشتری برای این ورزش المپیکی بگذارد و ساعت حضورش در فدراسیون تنها در حد یک سر زدن نباشد تا بتواند به وعده هایی که روز اول داد عمل کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما