شناسهٔ خبر: 41325034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ورزش نباید خط مقدم تعطیلی باشد

خلیلیان: فخری مشکل کمبود اکسیژن داشت/ هیچ فوتبالیستی حال نامساعد ندارد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در فوتبال یک الی دو مورد بیمار ویژه داشتیم و در حال حاضر هیچ فوتبالیستی حال نامساعد ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرزاد خلیلیان در مورد آخرین وضعیت ورزش در مواجه با ویروس کرونا، اظهار داشت: از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار داریم بیش از این از ما سوال کرده و رصد کنند، تعداد مراکز ورزشی در کشور ۲۰ هزار مورد است و دارای شرایط اقتصادی و معیشتی ویژه هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از مراکز ورزشی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند و در سطح بسیار بالایی از این لحاظ قرار دارند و برخی نیز مرتکب تخلف شده اند و باید بین مراکز ورزشی که کاملا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند با سایر باشگاه ها تفاوت قائل شویم و زمانی که تمام مراکز ورزشی را تعطیل می کنیم هیچگونه مرزی قائل نشده ایم.
 
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به اینکه به نظر شما نباید تعطیلی در مورد مراکز ورزشی صورت می گرفت؟ بیان کرد: ما نباید خط اول تعطیلی باشیم، در عین حال همواره نامه ها از وزارت بهداشت به ما ابلاغ می شد، اما اینبار در برخی از استان ها چون شوراهای تامین اختیار گرفته بودند به صورت موردی و اختصاصی عمل شد.
 
خلیلیان در مورد آخرین وضعیت پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی و حسین نوری عضو تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: حسین نوری به سلامتی کامل رسیده و پیمان فخری نیز در بخش بیمارستان مسیح دانشوری بستری می شده است. فخری تنها با مشکل اکسیژن مواجه بود که با رسیدن به بیمارستان مسیح دانشوری هم اکنون شرایط مناسبی دارد و شب اولش را پس از انتقال از بیمارستان طالقانی سپری می کند.
 
وی در مورد فوتبالی ها مبتلا به ویروس کرونا نیز، اعلام کرد: یک الی دو مورد بیمار ویژه در رشته فوتبال داشتیم و در حال حاضر هیچ فوتبالیستی با شرایط نامناسب نداریم.
 
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد، خاطرنشان کرد: در این زمینه سازمان لیگ تصمیم گیری می کند و با توجه به تغییر مبتلایان نمی توان هم اکنون در این رابطه اظهار نظر کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما