شناسهٔ خبر: 41323242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یک امتیاز، سوغات فجری‌ها از رشت

زردپوشان شیرازی حریف گیلانی خود را متوقف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، در هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل داماش گیلانیان به‌تساوی یک-یک رسید.

در دقیقه ۱۰ نیمه نخست محمد رستمی دروازه فجر را باز کرد تا داماش پیروز به رختکن رود اما در دقیقه ۷۱ نیمه دوم بابا محمدی زننده گل تساوی بخش فجر بود تا این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم به پایان برسد.

داوود مهابادی و شاگردانش با این تساوی و ۳۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی باقی ماند و داماش گیلانیان هم با ۳۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

احسان الوان زاده بازیکن فجر سپاسی در دقایق پایانی نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم و نهایتاً کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد‌.

فجر شهید سپاسی شیراز از هفته هفدهم تاکنون موفق به کسب بردی نشده و همچنان مسیر پرفرازونشیب و بحرانی این تیم در رقابت‌های دسته یک فوتبال ایران ادامه دارد.

فجری‌ها در هفته ۳۰ لیگ دسته بک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه ۲۹ تیرماه میهمان بادران تهران است.

به گفته عباس زارع سرپرست باشگاه فجر، این تیم که با مشکلات مالی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند و نمی‌تواند هزینه‌های بازگشت به شیراز و سپس حضور در تهران را متقبل شود برای صرفه‌جویی در این موضوع، پس از بازی با داماش به شیراز بازنخواهد گشت و برای برگزاری اردویی یک‌هفته‌ای و کمپی که رایگان در اختیار فجر قرارگرفته راهی تهران می‌شود و پس از بازی با بادران به شیراز بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ م

نظر شما