شناسهٔ خبر: 41322801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رضائیان: رأی کمیته انضباطی بدون بررسی ادله ما بوده است/ 9 کرونایی استقلال 25 درصد تیم را شامل نمی‌شود

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ما به رأی صادر شده در مورد تکرار بازی مقابل استقلال اعتراض داریم و امیدواریم کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک ما رأی جدیدی را صادر کند.

صاحب‌خبر -

بهرام رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر تکرار دیدار پارس جنوبی جم و استقلال اظهار داشت: رأی صادر شده، اما ما مدارک و ادله‌ای داریم که آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تجدیدنظر به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. فرصت 7 روزه داریم و ان‌شاءالله بررسی می‌شود. ما قطعا به این رأی اعتراض داریم. این رأی قطعی نیست، یک هفته برای تجدیدنظر زمان دارد و ما هم  ان‌شاءالله اسناد و مدارک خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که امروز تحویل فدراسیون دادیم، کامل‌تر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تحویل می‌دهیم. در این دو سه روزه مدارک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم و از حق خودمان دفاع می‌کنیم.

رضائیان با اشاره به درخواست اعتراض نسبت به رأی صادرشده تصریح کرد: قطعا به رأی صادره اعتراض داریم. ما اسناد و مدارکمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده‌ایم و می‌خواهیم از حق خودمان دفاع کنیم. مرجع ما فدراسیون فوتبال است و ان‌شاءالله حق به حقدار می‌رسد. کمیته انضباطی قطعا با بررسی اسناد استقلال به این رأی رسیده است و برای ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی نکرده است. ما هم اسناد و مدارک خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که امروز تحویل فدراسیون دادیم و تقاضا داریم که کمیته انضباطی ادله ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بررسی کند و رأی مجدد صادر کند.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد صدور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بدون بررسی اسناد و مدارک این باشگاه اضافه کرد: قطعا همین طور بوده است. بازیکنان استقلال گفته‌اند ما کرونا داریم و بر مبنای ادله آنها رأی صادر شده، ما که هنوز ادله نداده‌ایم و دلایلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی نکرده‌اند. ما دلایل خاص خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و تحویل فدراسیون داده‌ایم. در رأی نوشته شده با توجه به تعداد بازیکنان کرونایی استقلال در خوش‌بینانه‌ترین حالت که خود استقلال هم می‌گوید 9 نفر کرونایی دارند، از نظر ما آن 9 نفر با دلایل و شواهد باز هم 25 درصد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پر نمی‌کند. رأی باید دوباره تجدید شود. ان‌شاءالله کمیته انضباطی بررسی کند و رأی دیگری صادر کند.

وی در مورد اوضاع مالی تیم پارس جنوبی جم و کمک‌های مدیریت منطقه ویژه پارس عنوان کرد: فضای همدلی وجود دارد و همه تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند، کمک می‌کنند و تیم شرایطش خوب شده و به ثبات رسیده است. بازیکنان تمرکز خوبی دارند، ایرج خرم‌دل مدیرعامل منطقه ویژه، نماینده مجلس، استاندار محترم، هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند و تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت می‌کنند. ما نتیجه خوبی هم در اصفهان گرفتیم که قطعا شروعی برای ما بود و ان‌شاءالله نتایج بهتری هم در روزهای آینده می‌گیریم.

رضائیان در مورد این که آیا پرداختی به بازیکنان تیم خواهند داشت، گفت: ان‌شاءالله قطعا در روزهای آینده پرداختی به بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما