شناسهٔ خبر: 41322428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همت بسیجیان سمنانی در ساخت منزل برای خانواده کم‌برخوردار

بسیجیان جهادگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با همت بلند خود برای یک خانواده کم‌برخوردار منزل مسکونی ساختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: دانشجویان گروه جهادی شهید مصطفی پیران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برای یک خانواده کم برخوردار منزل مسکونی ساختند.

او افزود: این گروه جهادی اقدامات خود را به‌صورت تخصصی در احداث یک واحد مسکونی از مرحله ساخت اسکلت و سفت‌کاری در زمینه‌های عمرانی، برق، تأسیسات و جوشکاری در روز ۱۵ خردادماه سال جاری آغاز کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: تا به حال کار‌هایی از جمله دیوارکشی تمام منزل برای جداسازی اتاق، آشپزخانه، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، کار گذاشتن در و پنجره و غیره به همت و تلاش شبانه‌روزی جهادگران بسیج دانشجویی این دانشگاه انجام شده است.

نقدی بیان کرد: اردو‌های جهادی دانشجویان اقدامی مؤثر از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که در سال‌های اخیر رونق چشمگیری داشته و سبب تقویت خودسازی جوانان انقلابی در کنار محرومیت‌زدایی روستا‌های استان سمنان شده است.

او اضافه کرد: اردو‌های جهادی هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری بوده که در نهاد مقدس بسیج و درخت تناور بسیج دانشجویی رشد و نمو پیدا کرده و بسیاری از ناممکن‌ها را در شرایط بد بودجه‌ای با همت جهادی و جوانی، ممکن کرده است.

انتهای پیام / ر

نظر شما