شناسهٔ خبر: 41322292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رخ‌نمایی کاروانسرای شاه‌عباسی با حذف دیوار زندان قدیم سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برچیده شدن دیوار و حصارهای کاروانسرای شاه‌عباسی و برچیده شدن دیوار زندان قدیم از مطالبات مردم سمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در دیدار استاندار سمنان با محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی با اشاره به ابلاغ اعتبار هزینه‌ای 19 میلیارد و 800 میلیون تومانی زندان‌های استان در سال گذشته اظهار کرد: برای سال جاری نیز تقریباً معادل همین میزان اعتبار به استان سمنان ابلاغ شده است که امیدواریم با تخصیص 100 درصدی این اعتبار، شاهد رفع مشکلات و تأمین نیازهای زندان‌های استان باشیم.

خجسته‌پور اظهار کرد: امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای زندان جدید سمنان و هفت میلیارد تومان نیز برای زندان جدید دامغان ابلاغ شده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و تجهیز به استان تخصیص یافت که این عدد در سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافته است. 

او با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از زندان جدید سمنان، خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه‌عباسی این شهر شد.

خجسته‌‌پور عنوان کرد: مردم شهرستان سمنان انتظار دارند با انجام جابه‌جایی زندان سمنان، دیوار و حصار اطراف این کاروانسرا واقع در مرکز شهر سمنان برچیده و این کاروانسرا برای بازدید مردم بازگشایی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این آرزوی دیرین مردم طی روزهای آینده محقق و همزمان عملیات بهسازی و مرمت این بنای تاریخی نیز با مساعدت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آغاز شود.

انتهای پیام/74002/م/

نظر شما