شناسهٔ خبر: 41321938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین جشنواره «راه» در زنجان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نخستین دوره جشنواره راه در زنجان به همت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها فرصتی برای پرورش دانش‌آموزان برای حضور در جامعه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره راه در زنجان خبر داد و افزود: این جشنواره‌ با هدف فرهنگ‌‌سازی در کاهش حوادث جاده‌ای کشور با موضوع ایمنی رفت ‌و آمد دانش‌آموزان برگزار می‌شود.  

وی آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره راه در زنجان اعلام کرد.

گنج‌خانلو با اشاره به اینکه جشنواره راه در چهار رشته‌ نقاشی، عکاسی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر رشته‌های مذکور برای دانش‌آموزان دوره متوسطه این جشنواره رشته‌هاب پوستر و کاریکاتور نیز در نظر گرفته شده است.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آدرس جشنواره به نشانی http://javaneh.mrud.ir برای تکمیل اطلاعات دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، گفت: علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای آشنایی با ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و نحوه ارسال آثار به این آدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

نظر شما