شناسهٔ خبر: 41321870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۲۴ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : ۴۵ فقره سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه از سارقان دستگیر شده کشف شد.

او گفت : عمده این سرقت‌ها در حوزه‌های کابل و تجهیزات مخابراتی، خودروریال قطعات و محتویات آن، اماکن خصوصی و تلفن همراه بوده است.

۱۰  هزار دست پوشاک قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۱۰ هزار دست پوشاک قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، ۱۰ هزار دست پوشاک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

یاری از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

۹ تن سموم کشاورزی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۹ تن سموم کشاورزی قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: پس از اطلاع ماموران از وجود مقدار زیادی سموم کشاورزی قاچاق در سوله‌ای واقع در یکی از روستا‌های سراب نیلوفر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سموم قاچاق در روستای دوستوند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی نمایندگان جهادکشاورزی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سلطانی گفت: در این بازرسی ۹ تن انواع سموک کشاورزی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در "پاوه"

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک و مرغ به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان "پاوه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی پاوه حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان که از مسیر‌های فرعی در حال حرکت به سمت مرز بود مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از مقداری تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف خودروی وانت شده و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جاویدان گفت: در این بازرسی ۳۰ دستگاه پلوپز برقی، یک هزار و ۱۵۰ دست پوشاک، ۲۰۰ کیلوگرم پوشاک تاناکورا و حدود ۱۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

او از دستگیری راننده وانت نیسان و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان با اشاره به رشد حدود ۲۵ درصدی کشفیات قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه پارسال، مبارزه با این پدیده را جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه برشمرد .

انتهای پیام/د

نظر شما