شناسهٔ خبر: 41320942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

مهدى قانع‌پسند

صاحب‌خبر -

شرکت سونی به تازگی تریلر زمان عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین اثر استودیو‌ی ساکر پانچ (Sucker Punch) را منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این تریلر بسیار زیبا داشته باشیم.

انتظارات در حال به پایان رسیدن است. جدیدترین اثر استودیو‌ی ساکر پانچ پس از ۶ سال در دست توسعه قرار داشتن، سرانجام قرار است جمعه‌ی همین هفته در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد. به همین مناسبت شرکت سونی آخرین تریلر قبل از عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰Pدانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

داستان بازی Ghost of Tsushima در اواخر قرن ۱۳ میلادی روایت می‌شود. مقطعی که در آن کشور مغولستان در حال کشورگشایی‌های عظیمی در سراسر قاره‌ی آسیا بوده است. یکی از کشورهایی که مورد حمله‌ی مغول‌ها قرار گرفته، کشور ژاپن بوده است. اولین حمله‌ی مغول‌ها به این کشور از سمت جزیره‌ای به اسم سوشیما (Tsushima) بوده است که به دلیل آشنا نبودن مردم ژاپن با نحوه‌ی مبارزه‌ی مغول‌ها، شکست سختی را در اولین رویایی خود با این افراد متحمل می‌شوند. داستان بازی پیرامون شخص خیالی به اسم جین ساکای (Jin Sakai) جریان دارد که جزو سامورایی‌های حاضر در این نبرد بوده و توانسته است به طرز معجزه آسایی از آن زنده بیرون بیاید. ادامه‌ی روایت داستان بازی نیز پیرامون این شخصیت و تلاش آن برای بازپسگیری جزیره از دست مغول‌ها جریان دارد.

بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین اثر استودیو‌ی ساکر پانچ و آخرین انحصاری بزرگ کنسول پلی‌استیشن ۴ در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر خواهد شد. همچنین منتقدین از فردا، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران اجازه خواهند داشت تا نقد‌ها و نمرات خود را برای این اثر منتشر کنند. در پایان شما می‌توانید پیش ‌نمایش بازی Ghost of Tsushima را مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این اثر، گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای آن را تماشا کنید.

نظر شما