شناسهٔ خبر: 41320641 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴۶۰۰ جانباز دارای ریسک بالای بیماری

تهران- ایرنا- مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد اسماعیل علی‌پور با بیان این مطلب، افزود: در این طرح با همکاری بیمه دی با تمام این عزیزان به‌صورت تلفنی تماس برقرار شد و پرسشنامه مربوط به علائم کووید_۱۹ به صورت کامل از ایثارگران و خانواده‌های آنان پرسیده شد.
وی افزود: تیم بررسی به منزل جانبازانی که در این طرح دارای علائم بیماری بودند اعزام شده است و در این مرحله ضمن ارزیابی درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون، آزمایش کرونا نیز از این عزیزان به عمل آمده است.
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای این طرح گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بیمه دی سایر ایثارگران گروه‌های پرخطر نیز در این طرح تحت غربالگری قرار خواهند گرفت.
علی‌پور در انتها خاطرنشان کرد: از تمام جانبازان و ایثارگران عزیزی که هدف اجرای این طرح هستند، خواهشمندیم همکاری‌های لازم را با افراد تماس‌گیرنده و تیم اعزامی جهت کنترل علائم و انجام آزمایش به عمل بیاورند.

نظر شما