شناسهٔ خبر: 41320255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف ماسک قاچاق میلیاردی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۹۱ هزار عدد ماسک N۹۵ و اقلام بهداشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزارش فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ترانزیتی که از یکی از استان های مجاور به مقصد تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه از کامیون مشخص شد خودرو حامل ماسک است و راننده که مدارک قانونی به همراه نداشت با خودرو حامل اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از تخلیه و شمارش از این کامیون، ۹۱ هزار و ۸۶۰ عدد ماسک فیلتر دار N۹۵ و ۲ هزار و ۵۹۰ ثوب البسه بیمارستانی و روپوش جراحی کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است خاطرنشان کرد : در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کهکیلویه و بویراحمد

کامرانی صالح در ادامه سخنانش گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی و غربی کشور می‌کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد در یک عملیات هوشمندانه خودرو قاچاقچیان در شهرستان کچساران شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، ۲۲۷ کیلوگرم تریاک کشف، ۵ قاچاقچی مسلح دستگیر و ۳ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

وی گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی ، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما