شناسهٔ خبر: 41319814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرط دریافت خدمات اداری داشتن ماسک است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مردم برای حضور در ادارات، بانک‌ها و مکان‌های عمومی برای کاهش انتقال ویروس کرونا و مقابله با این بیماری ویروسی، از ماسک استفاده کنند در غیر این‌صورت هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارایه نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : حفاظت فردی برای پرسنل در ادارات با پوشاندن ماسک الزامی است و هرگونه ارایه خدمات به ارباب رجوع باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک صورت گیرد.

او گفت : فروش ماسک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با توجه به مراکز و واحد‌های تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها در محل‌های خاص پرتراکم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندارسرپل ذهاب افزود: در حوزه تاکسیرانی، شهرداری موظف شده رانندگان را الزام کند که حق سوارکردن بیشتر از سه نفر مسافر را ندارند و استفاده از ماسک نیز برای رانندگان و سرنشینان نیز اجباری است و در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

جمالی نیا گفت: همچنین مطب‌های پزشکان نیز ملزم به ارایه خدمات پزشکی و درمانی با رعایت پروتکل‌های اجتماعی به مردم هستند.

او ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب موظف شده از برگزاری آیین‌های تجمعی و ختم و عزا در مساجد و حسینیه‌ها جلوگیری کند و مداحان حقوقی و حقیقی حق شرکت و برگزاری آیین‌های ختم را ندارند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: ادارات ارشاد اسلامی، هلال احمر و شهرداری در اطلاع رسانی و آموزش عموم برای استفاده از فرهنگ ماسک هدایت و رهبری کنند.

جمالی نیا گفت: استقرار در بوستان‌ها و فضا‌های سبز ممنوع است و شهرداری نیز موظف به اطلاع رسانی در این زمینه با نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری است.

او ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صَمت موظف هستند به صورت میدانی از بازار‌های صنفی و اماکن عمومی بازدید کرده با فروشندگانی که ماسک استفاده نمی‌کنند براساس قانون برخورد کنند.

انتهای پیام/د

نظر شما