شناسهٔ خبر: 41319763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در استان اردبیل تحویل شد

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای کمک به قشر نیازمند جامعه ۴۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در مناطق مختلف استان اردبیل واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد ستاری امروز در آیین افتتاح طرح‌های بهزیستی در اردبیل اظهار داشت: در راستای کمک به قشر نیازمند جامعه 41 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در مناطق مختلف استان اردبیل واگذار شد.

وی حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی را ضروری دانست و افزود: با توجه به ضرورت حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی از میزان این واحدهای مسکونی 12 واحد مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول و 29 واحد مسکن نیز متعلق به خانواده‌های عادی تحت پوشش بهزیستی است.

ستاری از توجه ویژه به مسکن خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: در راستای تامین مسکن برای نیازمندان تاکنون 350 میلیون ریال وام بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی اعطا شده است.

مدیرکل بهزیستی اردبیل بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن استان 250 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن و 100 میلیون ریال نیز توسط بهزیستی و بقیه به صورت وام، برای ساخت واحدهای مسکونی زیر 60 متر برای معلولین و زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان اردبیل علاوه‌بر تامین نیازهای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی نسبت به تامین مسکن آنان نیز برنامه‌های مختلفی دارد که در این راستا امسال با مشارکت بسیج سازندگی در هفته بهزیستی 41 واحد مسکونی به قشر نیازمند جامعه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/146/س

نظر شما