شناسهٔ خبر: 41319702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رقابت رئال مادرید و اینتر برای جذب ستاره فرانسوی انگولو کانته، هافبک 28 ساله و فرانسوی چلسی مورد توجه دو باشگاه اینتر و رئال مادرید قرار گرفته است.

Mahan Farbood

صاحب‌خبر -

خرید ستاره های جدید و البته جوانگرایی فرانک لمپارد باعث شده انگولو کانته برای چلسی مانند فصول قبل غیرقابل فروش نباشد و نشریه گازتا دلااسپورت مدعی شد اینتر و آنتونیو کونته برای خرید این بازیکن جویای شرایط شده اند. کونته در سال 2016 زمینه انتقال انگولو کانته از لسترسیتی به چلسی را فراهم کرد و هافبک فرانسوی نیز نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی این تم در لیگ برتر داشت.

انگولو کانته رابطه بسیار خوبی با کونته دارد و با توجه به علاقه اینتر به خرید یک هافبک جدید، نام او در لیست نراتزوری قرار گرفته است. اما اینتر تنها تیم خواهان این هافبک ریزنقش نیست و زین الدین زیدان نیز همیشه سبک بازی انگولو کانته را تحسین کرده و می تواند در این تابستان برای خرید او اقدام کند.

 

میانگین سنی خط میانی رئال مادرید پایین نیست و زیدان می خواهد نیروی جدیدی به خط هافبک تیمش تزریق کند. به نظر می رسد چلسی که تا به حال ستاره هایی چون تیمو ورنر و حکیم زیاش را جذب کرده و به شدت به دنبال خرید کای هاورتز نیز است، مشکلی با جدایی انگولو کانته نداشته باشد و برای تامین بودجه لازم خریدهای تابستانی، اجازه جدایی او بعد از چهار فصل موفق در لندن را صادر کند.

نظر شما