شناسهٔ خبر: 41318196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

موفقیت 3 هزار سمن زیر نظر وزارت ورزش و جوانان/ سمن‌های جوان کارهای زمین مانده را برداشتند / لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه محیط زیست

احد آزادی‌خواه گفت: سمن‌های جوانان کارهایی را انجام دادند که از عهده کسی برنمی‌آمد و روی زمین مانده بود بنابراین نباید زحمات آنها را نادیده گرفت.

صاحب‌خبر -
نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌های جوانان در کشور گفت: سمن‌های جوانان که حدود 3 هزار نفر از آنها تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند تا حدود زیادی توانستند در فعالیت‌های خود موفق عمل کنند و اهداف خیرخواهانه شان را به سرانجام برسانند.

او افزود: به جز وزارت ورزش و جوانان کلیه نهادها مکلف هستند از ظرفیت و استعداد جوانان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... استفاده کنند تا کشور به سمت پیشرفت حرکت کند و خدایی نکرده در حالت رکود و پس رفت فرو نرود.

آزادی‌خواه به استفاده از جوانان در حوزه محیط زیست تاکید کرد و گفت: به نظر من یکی از حوزه‌هایی که نیاز به فعالیت بیشتر دارد محیط زیست است بنابراین از آنجایی که جوانان پرانگیزه و پُرشور هستند بهترین گزینه برای فعالیت در حوزه محیط زیست محسوب می‌شوند و باید آنها را به گونه‌ای ساماندهی کرد تا بتوانند در این حوزه فعالیت‌های هدفمندی انجام دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سمن‌های جوانان تاکنون بسیاری از کارهای زمین مانده را برداشتند و کمک شایانی به دولت کرده‌اند.

آزادی‌خواه با اشاره به آسیبی که ممکن است متوجه سمن‌ها شود، گفت: یک نکته مهمی که وجود دارد این است باید حواس‌مان را جمع کنیم سمن‌ها رنگ و بوی سیاسی به خود نگیرند چراکه سیاسی بازی آفت کارهای خیرخواهانه و مردمی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سمن‌های جوانان کارهایی را انجام دادند که از عهده کسی برنمی‌آمد بنابراین نباید زحمات آنها را نادیده گرفت اما من معتقدم باز هم ظرفیت بیشتری دارند و بیش از اینها هم می‌توانند کار کنند.

نظر شما