شناسهٔ خبر: 41317628 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 23 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 23 تیر 99 اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 23 تیر 99 کاملا صعودی بود . قیمت طلا با افزایش 1.29 درصدی به 979 هزار و 100 تومان رسید. قیمت سکه با افزایش 3.07 درصد 10 میلیون و 730 هزار تومان قیمت خورد.  قیمت ارز صعودی بود. قیمت دلار با افزایش 1.3 درصدی به  23 هزار تومان رسید.

 

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۹۹ (یک هزار و هفتصد و نود و نه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۳ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۱,۸۰۶ (یک هزار و هشتصد و شش ) دلار رسید.

 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۷۹,۱۰۰ (نهصد و هفتاد و نه هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۲۹ درصدی داشته است.

قیمت طلا

آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز قیمت دلار مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۲۲,۵۴۱ (بیست و دو هزار و پانصد و چهل و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۳ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۲۲,۵۵۲ (بیست و دو هزار و پانصد و پنجاه و دو ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۳,۰۰۰ (بیست و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳ درصدی داشته است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 23 تیر 99 + جدول

قیمت سکه در بازار تهران امروز

امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۱۰,۷۳۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 23 تیر 99 + جدول

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۱۰,۶۵۵,۰۰۰ (ده میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۵ درصدی داشته است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما