شناسهٔ خبر: 41310331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طلسم ساخت بزرگترین ساختمان انتقال خون شمال شرق کشور شکسته شد

با سفر مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به خراسان رضوی، طلسم ۱۱ ساله ساخت بزرگترین ساختمان اداره کل انتقال خون شمال شرق کشور شکسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با سفر اخیر دکتر پیمان عشقی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به خراسان رضوی طلسم ۱۱ ساله ساخت بزرگترین ساختمان اداره کل انتقال خون شمال شرق کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد شکسته شد.
 
رویکرد جدید مدیریت سازمان انتقال خون کشور و تیم همراه باعث شد بزرگترین مرکز علمی، پژوهشی و خونگیری انتقال خون کشور که از مصوبات استانی سفر ریاست جمهوری در سال ۸۸ به این استان بود وارد فاز اجرایی شود.
 
در این راستا مدیرعامل سازمان و تیم همراه با تلاش‌های شبانه روزی و پیگیری‌های مستمر و با صرف ساعت‌ها جلسه و جلب حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری، این طلسم ۱۱ ساله را شکسته و با وارد شدن به فاز اجرایی این پروژه ملی و استانی سعی کردند طرح ریزی و برنامه‌های مدون این ساختمان را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانند.
 
دکتر مجیدعبدالهی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با همراهی دکتر پرندوش نماینده عالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و سبحانی معاون اداری و مالی این اداره کل با دکتر بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیدار و گفت و گو کردند.
 
 در این جلسه دکتر بحرینی دانشگاه را پشتیبان انتقال خون دانست و در ادامه دستورات لازم را به مدیریت فنی و مهندسی دانشگاه در خصوص شروع اجرای عملیات عمرانی پروژه ساختمان انتقال خون شمال شرق کشور در انتهای سناباد غربی را صادر کرد.
 
با درخواست مدیرعامل سازمان انتقال خون از دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی موافقت شد مبلغ سیصد میلیارد ریال جهت ادامه عملیات ساختمان انتقال خون سناباد اختصاص داده شود.
 
با توجه به موافقت دکتر جمشیدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی و با عنایت به این که طرح مذکور از پروژ‌های استانی می‌باشد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه در سال ۱۳۹۹ در موافقت نامه ای اختصاصی مبادله خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ش

نظر شما