شناسهٔ خبر: 41309731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کمبود اعتبار روند تکمیل پروژه "باغ موزه دفاع مقدس" لرستان را کند کرد

گروه استان‌ها- معاون استاندار لرستان بخشی از مشکلات پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان را ناشی از کمبود اعتبار دانست و گفت: شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی سبب کندی روند تکمیل پروژه باغ موزه لرستان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمود ثمینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در رابطه با روند اجرای این پروژه فرهنگی استان اظهار داشت: روند عملیات اجرایی این پروژه قابل قبول است و با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های ابلاغی در بحث حفظ آثار و ارزش‌های جنگ و شهدا، هماهنگی‌های لازم جهت تکمیل و ساخت موزه دفاع مقدس انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان پیشرفت مناسبی دارد افزود: دستگاه‌های اجرایی مسئول، تکلیف دارند تا در چارچوب قانون وظایف خود برای اجرای پروژه انجام دهند تا به انجام برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بخشی از مشکلات پروژه مذکور را ناشی از کمبود اعتبار  دانست و گفت: شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی سبب کندی روند تکمیل پروژه باغ موزه لرستان شده است.

وی به بهره‌گیری از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه موزه دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخش دیگر آن استانی است باید تلاش شود تا بالاترین بهره گیری از اعتبارات ملی برای تکمیل آن انجام گیرد.

انتهای پیام/642/ح

نظر شما