شناسهٔ خبر: 41309588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت پذیرفت

تجلیل از بانوان ورزشی استان اصفهان با حجاب برتر

به مناسبت هفته عفاف و حجاب از بانوان مدال آور استان اصفهان با حجاب برتر، تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، با حضور طباطبایی سرپرست ، زیبایی و مرادیان معاونین ورزش و امور جوانان، شاکری فرد رییس گروه امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان و وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و مدیر تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب از بانوان قهرمان استان اصفهان با حجاب برتر تجلیل شد.
سید محمد طباطبا یی ضمن قدردانی از بانوان قهرمان و ارزنده استان اصفهان که در راستای نهادینه کردن فرهنگ و اخلاق در بدنه ورزش گام های موثر و متعالی برداشته اند، گفت: آن چیزی که امروز به عنوان یکی از شعائر دینی و یکی از اصول اعتقادی و مذهبی ما محسوب می شود، حفظ حجاب توسط بانوان به ویژه بانوان ورزشکار است که در میادین بین المللی به عنوان نماد، الگو و سنبل حضور پیدا می کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه فرهنگ سازی حجاب و فرهنگ سازی ورزش توامان با هم رشد پیدا کرده است، همه ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی با حجاب کامل و با رعایت تمام موازین شرعی حاضر می شوند و برای کشور کسب افتخار می‌کنند، وی گفت ملاک تجلیل در این مراسم انتخاب حجاب برتر توسط قهرمانان ارزنده است.
سید محمد طباطبایی با بیان اینکه سرلوحه اداره کل ورزش و جوانان در حوزه های مختلف ورزش بحث اخلاق مداری است، خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات جامعه ورزش این است که ورزشکاران زن ایرانی با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی موفق بوده اند.
وی در خصوص بعضی اخبار پیرامون هنجار شکنی در فضاهای سبز و پارکها اظهار داشت: هیاتهای ورزشی باید تذکر لازم و جدی به مربیان و هنرجویان برای پیشگیری از هرنوع هنجار شکنی بدهند، اما حضور به موقع و تذکرات مسئولین حراست سازمان پارک ها و فضای سبز نیز می تواند از بروز و فعالیت هنجارشکنان جلوگیری نماید . اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با کسانی که تحت نام ورزشکار سازمان یافته و یا مربی ناقض قوانین و مقررات هستند برخورد قانونی لازم را به عمل خواهد آورد.
سید محمد طباطبایی استان اصفهان را طلایه دار عرصه های فرهنگ،ورزش،ایثار،جوانمردی و پهلوانی در کشور برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون و مدیون 220 هزار لاله گلگون کفن می باشد که جان خود را در دست گرفتند و در راستای حفظ کیان این مملکت آن را در طبق اخلاص گذاشتند
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان گفت: اگر قرار بر این باشد که خدای ناکرده این هنجارها توسط یک عده معدودی هنجارشکن در جامعه تسری پیدا کند،این وظیفه ذاتی تمام دستگاه ها است که به موضوع ورود کنند و با آن برخورد کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در پایان افزود: با افتخار در استانی زندگی می‌کنیم که ورزشکاران و قهرمانان آن جزء اخلاق‌مدارترین ورزشکاران کشور هستند، تلاش ما بر این است که در خصوص توزیع عادلانه فضاهای ورزشی برای ورزش قهرمانی و همگانی بانوان عدالت محوری را پیاده کنیم.
وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران نیز این هفته را گرامی داشت و اظهار داشت: باعث خرسندی است که بانوانی در ورزش قهرمانی فعالیت می کنند که با حفظ هویت اسلامی و انقلابی با حجاب برتر به روی سکوی قهرمانی حضور پیدا می کنند.
نسرین شاکری فرد مسئول امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: بانوان ورزشکار اصفهانی در حوزه های مختلف ورزش با رعایت پوشش حجاب کامل در میادین خوش درخشیده اند به طوریکه آنها در خارج از ایران نیز با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیگیری می کنند .

نظر شما