شناسهٔ خبر: 41309541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تعابیر جالب رهبری درباره مجلس یازدهم

مجلس امیدبخش و لزوم تلاش جدی برای ناامید نکردن مردم

بولتن نیوز

رهبری معظم انقلاب مجلس یازدهم را از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب دانستند و ترکیب جوانان با انگیزه و انقلابی و متخصص در کنار مدیران انقلابی با سوابق اجرایی و نمایندگان با سابقه را موجب تشکیل مجلسی بسیار خوب و امیدبخش عنوان کردند.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی: از اولین روزهایی که مجلس یازدهم با عناوینی همچون مجلس انقلابی و تحول خواه بر سر زبان ها افتاد، برخی از جریان های سیاسی و رسانه ای انقلابی به شدت با این شکل از خطاب کردن این مجلس مشکل داشتند. ایشان که معمولا تشخیص هایی نادرست چه در بحث سیاسی و چه در بحث عملی دارند، تا توانستند از اشکالات این مجلس گفتند و تمامیت آن را زیر سوال بردند و با این استدلال که چون فلانی و فلانی نیستند و قالیبافی که ما دوست نداریم رییس مجلس است، پس این مجلس نه انقلابی است و نه تحول خواه.

به گزارش بولتن نیوز، این انتقادات ادامه داشت تا دیروز و دیدار تصویری منتخبان ملت با مقام معظم رهبری. بسیاری منتظر بودند تا ببینند که حضرت آقا نکته ای خاص در مورد این دوره از مجلس و نمایندگان مردم خواهند گفت یا خیر. ایشان نیز بر خلاف نظرات همان حضرات انقلابی و عدالت خواه که همچنان در تشخیص هایشان کیلومترها با واقعیت فاصله دارند، تعابیر جالبی را خطاب به نمایندگان این دوره از مجلس عنوان کردند.
 

رهبری معظم انقلاب مجلس یازدهم را از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب دانستند و ترکیب جوانان با انگیزه و انقلابی و متخصص در کنار مدیران انقلابی با سوابق اجرایی و نمایندگان با سابقه را موجب تشکیل مجلسی بسیار خوب و امیدبخش عنوان کردند. این تعابیر رهبری البته با تعریف ایشان از حساسیت نشان دادن نمایندگان به مسائل انقلاب و سرعت عمل در تشکیل هیئت رئیسه و کمیسیون ها همراه شد تا نشان دهد بر خلاف تبلیغات عده ای و تخریب های دامنه دار آن ها علیه این مجلس، اوضاع کاملا متفاوت است.

حقیقت هم جز این نیست که چهره هایی که در این دوره از مجلس شورای اسلامی حضور دارند، قطعا از متخصص ترین نیروها علی الخصوص در زمینه اقتصادی هستند و در شرایطی که امروز کشور به شدت نیاز دارد تا اوضاع اقتصادی سر  و سامان پیدا کند، وجود نیروهای کارآزموده و با دغدغه انقلابی که مردم و انقلاب برایشان در اولویت باشند و نه مسائل دیگر، قطعا تاثیر مثبت و مهمی در روند کارها خواهد گذاشت.

با توجه به این تعابیر و تمجیدهای مقام معظم رهبری، نمایندگان ملت می بایست که وظیفه خود را بهتر از قبل انجام دهند تا خدای نکرده و در صورت افت مجلس و ضعف عملکرد، امیدهای ایشان و ملت ایران ناامید نشود. باید پذیرفت در شرایط فعلی تمام امید مردم به همین مجلسی است که شعار انقلابی بودن سر داده و بارها توسط چهره های تاثیرگذار آن اولویتش بحث اقتصادی عنوان شده است. البته این خواسته نه بر اساس مسیری که تا امروز طی گشته بلکه بر مبنای ارزش های انقلاب و سیاست هایی که موجب استقلال اقتصادی کشور و افزایش قدرت ایران عزیزمان شود، باید عملیاتی بشود.

نظر شما