شناسهٔ خبر: 41309452 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

صورت‌های مالی فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران زیر ذره‌بین

مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با هدف بررسی عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸ برگزار و عملکرد این سازمان بدون هیچ بند حسابرسی، مطلوب اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حضور اعضای شورای سازمان، اعضای هیات مدیره، مدیران کل معاونت فنی و عمرانی و مدیرکل امور مجامع و شورای سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران، برای نخستین بار در مجموعه مدیریت شهری پایتخت به صورت آنلاین برگزار شد.

مدیرکل امور مجامع شهرداری تهران در ابتدای این نشست، با به موقع خواندن برگزاری مجامع سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، کسب عنوان مطلوب توسط این سازمان از سوی حسابرس و بازرس مستقل را اعلام کرد.

تاکید پیروز حناچی شهردار تهران بر اهمیت شفافیت مالی در بخش‌های مختلف شهرداری تهران در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت و روند رو به رشد سازمان عمرانی مناطق شهرداری در افزایش شفافیت مالی نسبت به سنوات گذشته بررسی شد.

سازمان عمرانی مناطق در سال ۱۳۹۹ برای پنجمین سال متوالی و بدون بند حسابرسی موفق به کسب عنوان مطلوب از حسابرس و بازرس قانونی شد.

 صبوری دیلمی، رئیس هیات مدیره و عضو شورای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران نیز بر اهمیت برگزاری به موقع مجامع و پیگیری تحقق تکالیف مجامع سنوات گذشته تاکید کرد.

نظر شما