شناسهٔ خبر: 41308696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ هفته پرسپولیس!

رضا حسین زاده

قطار لیگ برتر با برگزاری 7 بازی از ایستگاه 24 عبور کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر برگزار شد. در این هفته تنها 7 بازی برگزار شد و بازی هشتم یعنی جدال فولاد-نفت مسجدسلیمان به دلیل ابتلای بازیکنان فولاد خوزستان لغو شد. در سایر دیدارهای برگزار شده، پرسپولیس به پیروزی رسید، استقلال، تراکتور، سپاهان و شهرخودرو به تساوی رسیدند.

نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر

ماشین سازی 0-1 پرسپولیس

شاهین 1- 5 ذوب آهن

صنعت نفت آبادان 1 - 1 نساجی مازندران

پیکان 2-0 گل گهر سیرجان

سپاهان 1-1 پارس جنوبی جم

استقلال 0-0 تراکتور

شهرخودرو 1-1 سایپا

نفت مسجدسلیمان - فولاد (برگزار نشد)

تیم هفته: ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم گل کاشت. آن ها به بوشهر رفتند، 5 گل به شاهین زدند و برگشتند. ذوب آهن با این پیروزی موفق شد که هم از بحرانی که در هفته های اخیر گریبانگیرش شده بود، فاصله گیرد و هم از منطقه خطر و سقوط فرار کند. در این بازی دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، محمد نژادمهدی و ایوان مارکوویچ برای ذوب آهن گلزنی کردند. 

بازیکن هفته: ایوان مارکوویچ

ایوان مارکوویچ، بازیکن خارجی ذوب آهن در بازی با شاهین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد که دو گل به ثمر برساند. مارکوویچ ابتدا در دقیقه 41 با یک ضربه سر استادانه دروازه شاهین را گشود و در دقیقه 58 نیز روی یک فرار و ضد حمله سرعت خود را به رخ کشید و ضربه نهایی را زد و گل چهارم ذوب آهن به ثمر رسید.

مربی هفته: لوکا بوناچیچ

لوکا بوناچیچ کروات در دومین بازی اش برای ذوب آهن، توانست روحیه از دست رفته تیم را برگرداند. ذوب آهن اصفهان با این پیروزی خیال خود را از ماندن در لیگ برتر راحت کرد و باید دید که لوکا بوناچیچ در هفته های آینده چه خواهد کرد و چه نتیجه ای رقم خواهند زد.

بازی هفته: شهرخودرو 1-1 سایپا

در هفته ای که اکثر بازی ها کسل کننده بود، بازی شهرخودرو و سایپا در آخرین دقایق شگفتی ویژه ای داشت. در این بازی ابتدا امین قاسمی نژاد در دقیقه 9 گل نخست شهرخودرو را به ثمر رساند ولی در آخرین دقیقه بازی یعنی دقیقه 96 آرمین سهرابیان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و شهرخودرو را ناکام بگذارد.

ناکام هفته: گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان در حالی که می توانست در یک بازی 6 امتیازی پیکان را شکست دهد و تا حدودی از خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات پیدا کند، شکست خورد تا همچنان یکی از گزینه های اصلی سقوط باشد. آن ها هفته پیش نیز برابر سپاهان شکست خوردند و باید دید در آینده چه خواهد شد و آیا سیرجانی ها موفق خواهند شد در لیگ برتر بمانند یا خیر.

تیم منتخب هفته

  • ترکیب تیم منتخب هفته 4-5-1 است.
  • معراج اسماعیلی از ذوب آهن در درون دروازه.
  • کنعانی زادگان از پرسپولیس، نادر محمدی از پیکان، سهرابیان از سایپا و خانزاده از تراکتور در خط دفاع.
  • محمدرضا حسینی از سپاهان، مهدی مهدی پور از ذوب آهن، رضا خالقی فر از ماشین سازی، مهدی ترابی از پرسپولیس و امین قاسمی نژاد از شهرخودرو در خط هافبک.
  • ایوان مارکوویچ از ذوب آهن در خط حمله.

جدول لیگ برتر

 

نظر شما