شناسهٔ خبر: 41308207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

نامه‌نگاری برای فرار از پاسخگویی است/مشکلات اقتصادی؛ ماحصل 32 سال ناکارآمدی مدیریتی اصلاح‌طلبان

حمیدرضا ترقی مشکلات اقتصادی را ماحصل 32 سال مدیریت ناکارآمد اصلاح‌طلبان بر کشور دانست و گفت: نامه‌نگاری افراد این جریان برای فرار از پاسخگویی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص نامه‌پراکنی برخی خواص در مورد وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: یکی از ویژگی های اصلاح طلبان و اتاق فکر پشت پرده این جریان این بوده که طی ۳۲ سالی که مدیریت کشور را در دست داشتند مسبب بسیاری از مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی ها شده اند اما این مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند و زیر بار پاسخگویی در قبال عملکرد ضعیف خود نمی روند و شانه خالی می کنند.

وی افزود: دولت اصلاحات به علت ناکارآمدی و عدم توجه به مشکلات مردم و اولویت ندادن به توسعه اقتصادی برای اینکه مطالبات مردم را به شکلی پاسخ دهد این شعار را مطرح کرد که هر روز نه بحران برای دولت به وجود می‌آورند و سپس لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد تا اختیارات رئیس جمهور افزایش یابد و ادعا می کردند نمی گذارند دولت کار خود را بکند در حالی که مقام معظم رهبری و نظام بیشترین حمایت را از دولت برای حل مشکلات مردم داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکیدات مختلفی در آن مقطع برای توجه به مسائل اقتصادی و جوانان داشتند که متاسفانه کمتر توجهی به آنها نشد، بلکه اولویت به توسعه سیاسی داده شد.

ترقی بیان کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان بر حکومت بودند از آنجا که سیاست های اقتصادی آنها مبتنی بر لیبرالیسم فرهنگی- اقتصادی و نئوکینزی است نتوانستند در راستای حل مشکلات مردم گام موثری بردارند بلکه در دوران مدیریت آنها شاهد تورم بالای ۱۰۰ درصد، بیکاری، گرانی، توقف تولید و افزایش مشکلات اقتصادی بودیم.

وی عنوان کرد: حتی آنها در فواصل گوناگون از آمریکایی‌ها و غربی‌ها می خواستند که تحریم‌هایی را بر ما اعمال کنند تا با اعمال فشار بر رهبر انقلاب و نظام، سیاست‌های خارجی و بین الملل جمهوری اسلامی را تغییر دهند و معظم له به خاطر این مشکلات از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی دست بردارد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروزه نیز موسوی خوئینی ها که نقش کلیدی را در فتنه ۸۸ ایفا کرده و پشت پرده همه فتنه ها بوده به رهبر انقلاب نامه نگاری می‌کند و دنبال توطئه و فتنه دیگری در آستانه انتخابات سال ۹۹ است تا با ایجاد اغتشاش در جامعه و به هم ریختن اوضاع سیاسی، افکار و اذهان عمومی را ناکارآمدی دولت و دولت‌های قبلی اصلاحات که نقش مهمی را در بروز مشکلات اقتصادی داشته‌اند، منحرف کند.

ترقی افزود: هماهنگی جریان اپوزیسیون با دشمنان خارجی ریشه در اختلافات زیربنایی افرادی نظیر موسوی خوئینی‌ها با تفکرات انقلابی رهبر معظم انقلاب دارد که شکل های گوناگون ظهور و بروز کرده از عدم تبعیت موسوی خوئینی‌ها از امام راحل در تسخیر لانه جاسوسی، مخالفت با حزب جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب، مخالفت با شهید بهشتی و به دنبال سند و مدرک غیر واقعی گشتن برای تخریب شهید بهشتی تا نقش آفرینی در فتنه ۸۸ همگی نشان می‌دهد مجموعه وی در صدد براندازی و تغییر نظام و کاهش اختیارات ولایت فقیه بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: افرادی که در بروز این مشکلات نقش اصلی را ایفا می کردند و پشت پرده این گرفتاری ها بودند امروزه با نامه‌نگاری سعی می‌کنند خود را از این مسائل مبرا کنند و نقش خود را در بروز این مشکلات پاک کنند و تقصیر را به گردن نظام و مقام معظم رهبری بیندازند در حالی که اختیارات تامی را در حل مشکلات داشتند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همکاری خوبی را با دولتها برای حل مشکلات مردم داشته و برای معظم له تفاوتی میان دولت ها وجود ندارد بلکه همیشه حامی دولت ها بودند از حکم حکومتی تا اختیاراتی که به صورت بی نظیر به دولت فعلی داده‌اند که از جمله آن تصمیماتی که دولت می تواند برای حل مشکلات اقتصادی کشور در جلسه سران سه قوه بگیرد اما در عمل موردی مشاهده نمی‌شود، همه اینها نشان می‌دهد این سخنان فرافکنی و نه تنها ظالمانه و فاقد وجاهت قانونی و واقعی است بلکه نوعی فرار از پاسخگویی در برابر ملت به حساب می‌آید.

 

انتهای پیام/

نظر شما