شناسهٔ خبر: 41308144 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده مجلس: شاهد فاز جدیدی در عملکرد نمایندگان خواهیم بود

نماینده مردم تهران در مجلس: مجلس انقلابی و ولایی است و طبیعتا نمایندگان مردم گوش به فرمان ولایت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد نادری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی جلسه روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری که به دلیل شیوع کرونا صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: صحبت‌های حضرت آقا بر چند محور قرار داشت. اولین محور سخنان ایشان بحث مجلس و به خصوص مجلس یازدهم بود که در این مورد فرمودند مجلس، مجلس امید و انتظار مردم است. نکته بعدی که رهبری در مورد مجلس فرمودند این بود که ایشان مجلس یازدهم را یکی از قوی‌ترین مجالس بعد از انقلاب، ارزیابی کردند.

 نادری ضمن اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تعامل مجلس با سایر قوا اظهار کرد: مقام معظم رهبری به بحث تعامل مجلس با سایر قوا اشاره کردند و گفتند نسبت قوه مجریه و قضائیه به مجلس نسبتِ مجری است به این معنی که آنها باید عمل کنند به آن چیزی که مجلس تصویب می‌کند.

این نماینده مجلس در رابطه با توصیه‌های رهبری به مجلس یازدهم ابراز کرد: ایشان در این خصوص گفتند که مصوبات مجلس باید متناسب با ظرفیت‌های کشور باشد. همچنین در مورد رابطه با دولتمردان هم فرمودند که روابط باید قانونی و منطبق با شرع باشد، از توهین و دشنام دوری شود که هم ممنوع و هم حرام شرعی است، ایشان برخوردهای احساسی، غیرمنطقی و عاطفی را بسیار نهی کردند و فرمودند که این درگیری میان مجلس و دولت برای افکار عمومی به شدت مضر است و نباید این اختلافات به افکارعمومی منتقل شود.

نادری در رابطه با واکنش نمایندگان نسبت به صحبت‌های رهبری و اینکه با توجه به نکاتی که ایشان مطرح کردند، بعد از این شاهد تحول درنوع برخورد نمایندگان با سایر قوا خواهیم بود؟ خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی و ولایی است و طبیعتا نمایندگان مردم گوش به فرمان ولایت هستند.  نمایندگان  هر چیزی که حضرت آقا می‌فرمایند را گوش می‌کنند و عمل می‌کنند و از این به بعد شاهد فاز جدیدی در عملکرد نمایندگان خواهیم بود.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما