شناسهٔ خبر: 41307971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تراکتور، بی‌برنامه در گلزنی

کاظم محمودی معتقد است که تراکتور مشکل گلزنی دارد و مدیریت باشگاه باید به فکر جذب یکی دو مهاجم خوب برای فصل آینده باشد.

صاحب‌خبر -

ایسنا: دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور در دیداری ۶ امتیازی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا باز هم جدال کسب سهمیه آسیایی بین این دو تیم ادامه داشت. جدالی که باید به آن تیم‌هایی چون سپاهان، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو و فولاد خوزستان اضافه کرد و این موقعیت‌سوزی دو تیم فرصت را به سایر تیم‌ها برای کسب سهمیه داد.

کاظم محمودی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی در سطح مدعیان کسب سهمیه نبود و دو تیم از نظر بدنی سنگین نشان دادند. تراکتور در نیمه اول بهتر بازی کرد و استقلال هم برای گل نخوردن در این نیمه به میدان آماده بود. تراکتور بازی روان‌تری را ارائه داد و استقلال می خواست در ضد حمله‌ها از سرعت قایدی بهره ببرد. تراکتور تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می‌رفت اما مشخص بود که برنامه‌ای برای گلزنی ندارد و بازیکنان تیم خلع سلاح بود.

وی ادامه داد: نیمه دوم استقلال تغییر سیستم داد و بهتر شد و توانست با شوت قایدی و ضربه سرهای دیاباته چند فرصت جدی را روی دروازه تراکتور ایجاد کند. در کل بازی قابل قبولی نبود و انتظار از این تیم‌ها که برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگند، بیشتر بود زیرا آن‌ها قرار است فصل بعد نماینده ایران در بین باشگاه های آسیایی باشند.

مربی سابق تراکتور درباره زهردار نبودن خط حمله این تیم در طول فصل گفت: تراکتور از ابتدای فصل هم مهاجم شش دانگی در خط حمله نداشت. این خلاقیت بازیکنانی مثل دژاگه، حاجی‌صفی و شجاعی بود که در طول فصل کار را برای این تیم در می‌آورد و باعث نتیجه گرفتن سرخ‌ها می‌شد. تراکتور باید این چند بازی را هم با استفاده از خلاقیت این سه کاپیتانش بگذارند و برای فصل جدید به فکر یکی دو مهاجم خوب و گلزن باشد. در دو بازی پیش از تقابل با استقلال هم این ضعف در تراکتور قابل مشاهده بود و حتی برتری برابر صنعت نفت به خاطر خلاقیت حاجی‌صفی بود.

او در خصوص ادامه کار الهامی با تراکتور برای فصل بعد گفت: الهامی برای نخستین بار است که در لیگ برتر مربیگری می‌کند و باید به او فرصت داد زیرا جانشین دنیزلی شده که توانسته بود نتایج نسبتا خوبی با تیم بگیرد. نتایج خوب تراکتور با الهامی پیش از تعطیلات موقت لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا هم اثرات تیم دنیزلی بود. الهامی اگر می‌خواهد خودش را ثابت کند و نشان دهد که شایسته حضور روی نیمکت تراکتور برای فصل بعد است، باید در این پنج، شش بازی آینده خود را نشان دهد و تیمش در جدال با پنج تیم دیگر مدعی سهمیه، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

برچسب‌ها:

نظر شما