شناسهٔ خبر: 41306419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار

طرح «سالیانه یک میلیون تولید مسکن» کلید خورد/ بورس مسکن مردم را خانه دار نمی کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون طرح «سالیانه یک میلیون تولید مسکن» را کلید زده و قرار است این طرح چهارشنبه هفته جاری به هیئت رییسه مجلس تقدیم شود.

صاحب‌خبر -

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راه اندازی بورس مسکن در کشور گفت: بورس مسکن به هیچ وجه به خانه دار کردن مردم نمی انجامد.

وی تاکید کرد: بورس مسکن، تنها بازار بورس را رونق می دهد و اما نمی تواند به بازار مسکن کمکی کند و حتی به افزایش کاذب سهام بورس مسکن منجر می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون متبوع خود پیرامون حوزه مسکن تصریح کرد: در حال حاضر در کمیسیون عمران مجلس به دنبال طرح «سالیانه یک میلیون ساخت مسکن» برای افراد فاقد مسکن هستیم و این طرح  چهارشنبه هفته جاری به هیئت رییسه مجلس تقدیم خواهد شد.

در همین زمینه محمدرضا رضایی کوچی، با اشاره به هشدار انبوه سازان درباره تبعات راه اندازی بورس مسکن، گفت: در شرایط کنونی باید سیاست‌ها و برنامه‌هایی اجرایی شود که به ثبات بازار مسکن بیانجامد، نه اینکه اقداماتی صورت گیرد که موجبات بروز تنش در بازار را فراهم کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه اندازی بورس مسکن موجب افزایش قیمت در بازار خواهد شد، افزود: دولت با راه اندازی بورس مسکن به دنبال بهبود وضعیت این بازار است، اما به نظر می‌رسد که این اقدام تشدید گرانی در بازار را به دنبال دارد.

نظر شما