شناسهٔ خبر: 41303103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال سیرجان

لیگ برتر والیبال باید برگزار شود/ بیماری بازیکنان نباید بهانه شود

ساناز سلیمان آبادی

سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: بیماری کرونا وجود دارد و باید تدابیر لازم برای برگزاری لیگ اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمرینات تیم والیبال سیرجان و وضعیت بازیکنان گفت: ۱۰ روز یک بار از بازیکنان تست کرونا گرفته می شود. پروتکل های بهداشتی روزانه رعایت می شود. دستگاه اکسیژن سنجش سفارش دادیم تا اکسیژن خون بازیکنان سنجیده شود. حساسیت زیادی روی سلامت بازیکنان داریم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان تاکید کرد: هفته ششم تمرینات را پشت سر می گذاریم. چهار هفته به صورت آنلاین تمرین کرده ایم که تجربه فوق العاده ای بود به ویژه که تجربه چنین کاری و اطلاعی از نتایجش نداشتم. در هفته نخست تمرینات ۶ به ۶ را انجام دادیم. شاید در کلام آسان باشد اما چهار هفته تمرین آنلاین تجربه فوق العاده ای بود. بسیار سنگین کار کردیم. اگر همکاری درخواست داشته باشد این تجربه را با او در میان خواهم گذاشت.

وی درباره نتایج تست مثبت کرونا برخی از والیبالیست ها و آینده برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: ویروس کرونا وجود دارد و نمی توان زندگی، مخصوصاً ورزش را تعطیل کرد. اگر تعطیل شود به شدت عقب خواهیم افتاد. ابتلای ورزشکاران در دنیا به نسبت سایر مشاغل کم تر بوده است.

تندروان افزود: شاید تیم هایی که بازیکنانش مبتلا شده اند خوش شانس هستند که آنتی بادی در بدنشان وجود دارد و در مسابقات با مشکل مواجه نمی شوند. فدراسیون و تیم ها باید در نظر بگیرد که ممکن است در یک یا چند مسابقه حساس بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به بیماری در اختیار نداشته باشند باید از الان تمام موارد را در نظر بگیرند تا در حسن مسابقه بهانه نیاورند. بالاخره این بیماری جزئی از زندگی شده است. خطرناک است و باید تدابیر لازم اندیشیده شود. به نظرم لیگ برگزار می شود و باید برگزار شود.

نظر شما