شناسهٔ خبر: 41302116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرداخت یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال یارانه به نشریات استان قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ارایه یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه به مطبوعات و نشریات این استان در طول یکسال گذشته از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد خبرداد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین اسماعیلی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود : ۷۴ نشریه استانی به صورت چاپی و ۴۸ نشریه به صورت برخط در قزوین دارای پروانه و مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی دارند که البته تعدادی از آنها فعالیت مستمر و ضریب انتشار مطلوبی نداشته اند.

وی افزود: نشریات فعال استان قزوین که با توجه به عملکرد خود موفق به دریافت یارانه شده اند در طول سال ۹۸  بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه در چند مرحله دریافت کرده اند، ضمن اینکه در چند مرحله نیز سهمیه زینک به این نشریات تعلق گرفته است.
اسماعیلی یادآورشد : این یارانه ها بر اساس فعالیت و ضریب انتشار و ترتیب انتشار نشریات بر اساس فرمول های مشخصی تعیین و به نشریات مکتوب استانی تخصیص داده می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : تخصیص مجدد یارانه به نشریات مکتوب استانی منوط به اعلام وصول به موقع از سوی نشریه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می باشد.

وی افزود: پیگیری های لازم برای ارتقای اختصاص یارانه به نشریات استان قزوین در سالجاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم امسال از این حوزه حمایت بیشتری داشته باشیم که البته به عملکرد نشریات نیز بستگی دارد.

نظر شما