شناسهٔ خبر: 41298947 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

مکث

صاحب‌خبر -

پلیس فتا به دنبال پسر سگ‌آزار
در یک فیلم دلخراش صحنه آزار سگ به وسیله یک نوجوان دیده می‌شود که به طرز وحشیانه‌ای آن را مورد آزار قرار می‌دهد.
انتشار این فیلم از حیوان‌آزاری در فضای مجازی موجب خشم کاربران شده است.در این فیلم دلخراش دیده می‌شود که یک پسر نوجوان سگی را به‌شدت در استخر پرآبی پرتاب می‌کند و حتی روی آن می‌پرد و زمانی که سگ از ترس غرق‌شدن به دستان او پناه می‌برد، جوان سگ‌آزار با بی‌رحمی کار پلیدش را ادامه می‌دهد و فرد دیگر که از او فیلم می‌گیرد از این کار ناپسند و آزار سگ لذت می‌برد.پسر نوجوان چندین مرتبه سگ را با این روش آزار می‌دهد و در استخر پر از آب پرتاب می‌کند.این نوجوان سگ‌آزار به زبان عربی و گاهی انگلیسی حرف می‌زند و هنوز مشخص نشده است این سگ‌آزاری در کدام استان ایران رخ داده است. با توجه به اظهارات قبلی پلیس فتای ایران مبنی بر اینکه انتشار فیلم حیوان‌آزاری بلافاصله رصد شده و عاملان آن بازداشت می‌شوند پلیس فتا وارد عمل شده است و به‌زودی از این سگ‌آزاری رازگشایی خواهد شد.


دزدان مهرآباد در محاصره مأموران کلانتری شهرک ولیعصر
[شهروند] دو موتوسوار سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو هنگام سرقت از سوی مأموران کلانتری غافلگیر شده و دستگیر شدند. ساعت دو بامداد چهارشنبه، هجدهم تیر، مأموران کلانتری 119 طی پیامی به کلانتری‌های اطراف اعلام کردند که دو موتورسوار با استفاده از یک موتورسیکلت پلاک مخدوش، در حال سرقت لوازم داخل خودرو بودند که پس از مدتی تعقیب و گریز هر دو سارق موفق به فرار شده‌اند.
با دریافت پیام مخابره‌شده، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) گشتزنی‌های هدفمند را در محدوده کلانتری افزایش دادند تا اینکه با دو جوان موتورسوار که پلاک موتورسیکلت آن مخدوش بود، روبه‌رو شدند و بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع دستور توقف موتورسیکلت را صادر کردند. متهمان به محض مشاهده مأموران پلیس از محل متواری شدند و با درخواست نیروی کمکی خود را در بلوار مدائن در محاصره پلیس مشاهده و به‌ناچار موتورسیکلت را متوقف کردند و هر دو سارق موتورسوار در عملیاتی پلیسی دستگیر شدند.
در بازرسی از موتورسیکلت آنان دو عدد کامپیوتر و ضبط خودرو به ارزش 200‌میلیون ریال کشف شد و هر دو متهم 34 و 36 ساله که از سارقان سابقه‌دار هستند به بیش از 10 سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ حسین عادلی، رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج)، با اعلام این خبر گفت: «هر دو متهم بعد از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.»


دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش به قتل رسید
عصر روز شنبه دکتر رضا طولابی، دندانپزشک خرم‌آبادی، در مطبش به قتل رسید.گفته می‌شود فرد یا افراد ناشناس او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.منابع محلی می‌گویند بلافاصله پس از وقوع این حادثه پلیس در محل حاضر شده و کارآگاهان در حال بررسی حادثه برای پیداکردن سرنخی از قاتل یا قاتلان هستند.

 

نظر شما