شناسهٔ خبر: 41298142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

کمیسیون آموزش به زمان برگزاری کنکور ورود نکرد

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، گزارشی از نشست خود با ستاری معاون علمی رئیس جمهور درباره ضرورت توجه به شرکت‌های دانش بنیان را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، گزارشی از نشست خود با ستاری معاون علمی رئیس جمهور درباره ضرورت توجه به شرکت‌های دانش بنیان را مطرح کرد.

وی در همین راستا، ادامه داد: رئیس کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد که صندوق نوآوری شکوفایی باید از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری در خدمت شرکت‌های دانش بنیان باشد ولی عملا این مهم رخ نمی‌دهد و اعتبارات آن در حوزه نوآوری و فناوری هزینه نشده بلکه صرف اموری همچون ساختمان سازی شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ، افزود: تصویب قانون جامع مهارتآموزی نیز دیگر موضوعی بود که رئیس کمیسیون آموزش به آن اشاره کرد که با وجود تصویب بیش از 3 ساله قانون آن، فقط یک نشست در این ارتباط تشکیل شده است که جای تأسف دارد.

حجت الاسلام فلاحی، با بیان اینکه تغییر سیستم آموزشی آموزش و پرورش نیز در این جلسه بررسی شد، بیان داشت: تغییر سیستم آموزشی آموزش و پرورش به نظام 6-3-3 بدون مجوز کمیسیون آموزش است که آثار مثبتی نیز نداشته است.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره تعویق زمان برگزاری کنکور نیز بحث و تبادل نظر شد، اظهار داشت: درباره مسئله تعویق کنکور نیز کمیسیون تصمیم گرفت که به این موضوع ورود نکند و تصمیم درباره آن را به ستاد ملی کرونا واگذار کند.

برچسب‌ها:

نظر شما