شناسهٔ خبر: 41298070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تنش در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال / درگیری کفاشیان و ممبینی با نبی

رضا زنگنه

نشست دیشب هیات رییسه فدراسیون فوتبال با درگیری و تنش همراه بود

صاحب‌خبر -

به گزارش طرفداری، در محافل فوتبالی شایعه شده در جریان نشست دیشب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، میان چند عضو اختلاف پیش آمد و کار به درگیری و مجادله کلامی کشیده شد. شایعه ای که تا این لحظه تایید یا تکذیب نشده است.

جلسه فوق العاده برای خروج از بن بست

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در فاصله دو روز تا پایان مهلت اضافی فیفا دور هم جمع شدند و درباره تنها راه برون رفت از بن بستی که فیفا و فدراسیون در آن گرفتار شده اند، حرف زدند.

فیفا همچنان اصرار دارد چیزی غیر از نهاد مستقل خصوصی را از ایران نپذیرد و فدراسیون فوتبال ایران همچنان باید طبق قوانین داخلی نهاد عمومی غیر دولتی را در اساسنامه خود داشته باشد.

 دیشب اعضای هیات رییسه در حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال با هم جلسه گذاشتند تا به یک نتیجه قطعی برسند و راهی برای رضایت هر دو طرف پیدا کنند یعنی اساسنامه به گونه ای اصلاح شود که هم نهاد عمومی غیر دولتی باشیم و هم مستقل خصوصی و هم قوانین داخلی از فدراسیون ایراد نگیرد و هم فیفا اصلاح اساسنامه را تایید کند.

نبی علیه هیات رییسه، هیات رییسه علیه نبی

گویا در این جلسه و در جریان رایزنی ها میان نبی و ممبینی بحث پیش آمد. دلیل این درگیری لفظی مشخص نیست و طرفین بعد از چند دقیقه بحث طولانی، با میانجیگری سایرین، دست از مجادله برداشتند اما در ادامه وقتی دبیرکل فدراسیون که پیش از این هم گفته بود باید اساسنامه را زودتر از اینها بازنویسی می کردید تا کار به لحظه آخر نمی کشید، این جمله را تکرار کرد، با نقدهای تند دو عضو هیات رییسه مواجه شد که مدعی بودند نبی چون خودش نامزد ریاست فدراسیون بوده می خواهد اساسنامه را به گونه ای اصلاح کند که شانس رییس شدن داشته باشد. گویا این حرف با واکنش تند نبی روبرو شد و او هم هر دو عضو هیات رییسه را به تلاش برای تامین منافع و خواسته های خود در اساسنامه متهم کرد.

فیفا فکر می کند کلاهبرداریم

 در ادامه کار کفاشیان و نبی هم به بحث و جدل کشیده شد. به گفته یک منبع آگاه، کفاشیان مدعی بود اگر با او همکاری می کردند می توانست فیفا را به پذیرش قوانین داخلی ایران راضی کند که در این لحظه، نبی از کوره در می رود و خطاب به کفاشیان می گوید؛ هر چه می کشیم از مصاحبه های شماست، شما گفتی ما به فیفا دروغ گفتیم و سر فیفا کلاه گذاشتیم و حالا فیفا تصور می کند با یک مشت کلاهبردار طرف است و حرف راست ما را هم نمی پذیرد.

شایعه تنش های دیگر در نشست هیات رییسه

در این جلسه همچنین یک عضو هیات رییسه عضو دیگر را متهم کرد در لواسان جلسه هایی را به میزبانی شخصی به نام میم . ج برگزار می کند و از همین حالا به فکر افزایش آرای خودش در انتخابات است. همچنین عضو دیگری مدعی شد یکی از نایب رییس های فدراسیون فوتبال مدیرعامل سابق یک باشگاه تهرانی را مامور کرده در وزارت ورزش برای او وجاهت دست و پا کند و دخالت های همین اشخاص نزدیک است کار فدراسیون ما را به تشکیل کمیته انتقالی بکشاند. در نهایت جلسه طولانی هیات رییسه بدون نتیجه قطعی به پایان رسید و قرار شد امروز و امشب ماجرا دنبال شود.

طرفداری آمادگی انتشار صحبت های اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه تنش در جلسه دیشب را دارد.

همچنین می خوانید:

نظر شما