شناسهٔ خبر: 41297671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذری: اولویت اول و آخر فولاد، اطمینان از سلامتی بازیکنان است

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان، درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

آذری: اولویت اول و آخر فولاد، اطمینان از سلامتی بازیکنان است.به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم گفت: دیروز بار دیگر تست دادیم، تا این لحظه نتایج رسمی در اختیار ما قرار نگرفته است. به محض رسیدن نتایج رسمی، موظف هستیم این نتایج را به صورت کامل برای مسئولان سازمان لیگ، ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کنیم. طبق شرایط گفته شده اگر اجازه بدهند می‌توانیم فعالیت فوتبالی عزیزان در قرنطینه را شروع کنیم.

بیت سعید اظهار نظر اشتباهی داشت

آذری ادامه داد: درباره برگزاری مسابقات، با توجه به شرایط، اولویت اول و آخر ما اطمینان از سلامتی بازیکنان است. بیت سعید، درباره زمان قرنطینه و انجام آزمایش ها اظهار نظر اشتباهی داشت و بیانیه باشگاه در این باره منتشر می‌شود. او در محاسبات اشتباه کرد و باعث سوءتفاهم شد. اسناد این موضوع را هم که مربوط به تاریخ انجام آزمایش‌ها و شروع قرنطینه است، منتشر می‌کنیم. چنین اتفاقاتی می‌تواند جو را متشنج کند.

درباره صحبت های الهامی اظهار نظری ندارم

مدیرعامل فولاد درباره اظهار نظر ساکت الهامی گفت: معمولا درباره صحبت‌های مربیان و سرپرست های تیم ها اظهار نظر نمی‌کنم. الهامی از چهره‌های زحمتکش فوتبال است، جایگاه او اجرایی و جایگاه من مدیریتی است.

پاتوسی را برمی گردانیم

آذری تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که پاتوسی را برگردانیم.

او گفت: بدهی بازیکنان برزیلی را پرداخت کردیم. امیدوارم این تحریم به زودی رفع شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما