شناسهٔ خبر: 41297649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیدار معاون وزارت ورزش با مدیرعامل ایرنا

تهران- ایرنا- «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امروز (یکشنبه) با «محمدرضا نوروزپور» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

در این دیدار، طرفین در خصوص مسائل کلان ورزشی به بحث‌وتبادل نظر پرداختند.

مهدی علی‌نژاد در این دیدار ابتدا به اهمیت خبرگزاری ایرنا به‌عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی اشاره و از حمایت‌های این خبرگزاری از ورزش حرفه‌ای کشور قدردانی کرد.

معاون وزارت ورزش و جوانان سپس با تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های کلان وزارت ورزش در سالیان گذشته، گفت: بیان پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به‌دست آمده برای مردم و نخبگان به ویژه در حوزه ورزش و جوانان سبب امیدواری و اعتماد به‌نفس ملی می‌شود و خبرگزاری ایرنا در این زمینه رسالت سنگینی برعهده دارد.

وی همچنین به مشکلات عدیده پیش آمده برای ورزش حرفه‌ای کشور در روزهای کرونایی و تاثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر مسائل ورزشی اشاره و ابراز امیدواری کرد که با همراهی، همدلی و مدیریت منسجم در همه بخش‌های کشور بتوانیم از مشکلات عبور کرده و افتخارآفرین باشیم.

محمدرضا نوروزپور مدیرعامل ایرنا نیز با قدردانی از حضور معاون وزارت ورزش در ایرنا، گفت: ایرنا، خبرگزاری نظام است و باور دارد که تبیین دستاوردهای دولت و ایجاد امید و اعتماد در میان مردم بزرگترین خدمتی است که می‌توان به کشور، نظام و دولت کرد.

نظر شما