شناسهٔ خبر: 41296995 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

۱۰ درصد صادرات کشور از آذربایجان‌ شرقی است - مردم سالاری آنلاين

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۰درصد صادرات غیرنفتی کشور متعلق به استان است، گفت: صادارت غیرنفتی استان در سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بود.

صاحب‌خبر - معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۰درصد صادرات غیرنفتی کشور متعلق به استان است، گفت: صادارت غیرنفتی استان در سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بود.
 
علی جهانگیری در حاشیه بازدید از عملیات راه اندازی واحد آردسازی در شهرک صنعتی عالی نسب بستان آباد، افزود: هرچند نوسانات قیمتی ارز موجب افزایش قیمت ها شده اما تلاش می شود از این فرصت در راستای افزایش صادرات غیرنفتی و استفاده از ظرفیت تمامی واحدهای تولیدی استان استفاده شود.

وی از عزم دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده در سال جاری ۹۸ واحد تولیدی در استان به چرخه تولید بازگردد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جهانگیری افزود: سال گذشته ۹۰ درصد برنامه ها برگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید در استان عملیاتی شده است.

وی بر حمایت و جذب از سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در استان تاکید کرد و گفت: حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال در دستور کار دولت بوده و همه دستگاه ها در این راستا پای کار هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما