شناسهٔ خبر: 41295513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصراف شارلوا از خرید کاوه رضایی/ آنتورپ تنها گزینه جدی برای مهاجم ایرانی

با انصراف تیم فوتبال شارلوا از خرید مهاجم ایرانی باشگاه کلوب بروژ، تیم فوتبال آنتورپ تنها گزینه جدی باقیمانده برای او به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت ترانسفر مارکت و فوتبال ۲۴ بلژیک گزارش دادند که تیم شارلوا از خرید کاوه رضایی مهاجم ایرانی کلوب بروژ منصرف شده است و حالا باشگاه آنتورپ آزادانه می‌تواند مذاکرات خود را با کلوب بروژ آغاز کند.

سایت"فوتبال ۲۴" نوشت، کاوه رضایی پس از یک فصل حضور پر قدرت در شارلوا، به کلوپ بروژ بازگشت. این بازیکن ایرانی با این تیم تمرین می‌کند، اما به وضوح در برنامه‌های فیلیپه کلمنت (سرمربی کلوب) جایی ندارد. به عنوان مثال، او در ۲ بازی دوستانه اخیر تیمش بازی نکرده است.

آنتورپ مدتی است که از نزدیک وضعیت کاوه را پیگیری می‌کند و می‌تواند در هفته‌های آینده برای جذب اواقدام کند. رضایی در هر صورت مازاد بر نیاز است، احتمال این که باشگاه بروژی ۵ میلیون یورویی را که ۲ سال قبل برای خرید او پرداخت کرده دوباره به دست بیاورد، بسیار کم است.

شارلوا هم مدت‌ها برای خرید کاوه علاقه نشان داد، اما حالا به نظر می‌رسد "شمر نیکلسون" را به او ترجیح می‌دهد. "فرانک تساجوت" نیز برای یک سال دیگر از آث میلان به خدمت گرفته شده است.

در پایان این گزارش، این سایت بلژیکی با طرح یک نظرسنجی از کاربران خود پرسیده است آیا آنتورپ مقصد مناسبی برای کاوه رضایی است یا خیر؟

۸۲ درصد از کاربران به این سئوال پاسخ مثبت داده اند.

بيشتر بخوانيد

انتهای پیام/

نظر شما