شناسهٔ خبر: 41294785 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند/ ارسال 750 اثر به دبیرخانه

مدیر روابط عمومی سیما گفت: تا به حال بیش از 750 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند ارسال شده که علی رغم شیوع کرونا نسبت به سال های گذشته هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی رشد بسیاری داشته است.

صاحب‌خبر -

حمید خواجه نژاد در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: فردا -دوشنبه 22 تیرماه- آخرین روز ارسال فیلم ها به بخش فیلم چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند است ولی علاقه مندان به حضور در بخش های عکس و مستندنگاری تا 15 شهریورماه برای حضور در جشنواره مهلت دارند. 

وی ادامه داد: تا به حال در بخش فیلم بیش از 750 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که علی رغم شیوع کرونا هم در بخش کیفی و هم در بخش کمی نسبت به سالهای گذشته شاهد رشد چشمگیری در این بخش بوده ایم.در نهایت و پس از داوری این بخش، 70 اثر به بخش پایانی راه خواهند یافت.

خواجه نژاد درباره داوری بخش فیلم های جشنواره نیز توضیح داد: از روز 11 مردادماه اکران فیلم ها در تلویزیون آغاز خواهد شد و 70 فیلم مستند در 50 برنامه به نمایش در خواهند آمد که حدود 2 ماه و نیم به طول خواهد انجامید.

 

وی همچنین درباره برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نیز اظهار امیدواری کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، اختتامیه به روال سابق در سالن همایش های صداوسیما برگزار خواهد شد که البته این برگزاری منوط به شرایط زمان برگزاری خواهد بود و اگر تا آن زمان همچنان با شیوع کرونا مواجه باشیم احتمال دارد که تغییرات و محدودیت هایی در برگزاری اختتامیه به وجود بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما