شناسهٔ خبر: 41294308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

اقدام جهادی طلاب در کمک به بیماران کرونایی برکات زیادی داشت

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقدام طلاب در کمک به بیماران کرونایی ارزشمند بود و برکات زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از طلاب جهادی اعزامی از قم به استان بوشهر و روحانیت استان جهت خدمت به بیماران ویروس کرونا اظهار داشت: این کارهای جهادی و ارزشمند برای کمک به بیماران کرونایی از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت و همیاری یکی از بزرگترین اعمال خیر انسانی است که خداوند متعال و حضرات معصومین «علیهم السلام» بر آن سفارش و تاکید فراوان نموده‌اند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: خدمت و پرستاری از بیماران در دو عرصه درمانی و امور معنوی و روحی از والاترین و مؤثرترین نوع خدمت است که در شرایط وجود بیماری ویروس کرونا و شیوع آن، کادر درمانی خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین طلاب گرانقدر حوزه‌های علمیه با تلاشی جهادی به خدمت در این عرصه در تمام نقاط ایران پرداخته‌اند که منشأ خیرات بسیاری بوده اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از حضور ارزشمند طلاب اعزامی از شهر مقدس قم به استان ولایت‌مدار بوشهر که با تمام وجود به جهاد سلامت و خدمت پرداختند افزود: این طلاب درس و زندگی خود را رها کرده و هجرتِ خدمت به مردم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین از طلاب و روحانیون استان بوشهر که در کنار کادر پزشکی در بیمارستان‌ها حضوری کار آمد دارند و در خدمت بیماران ویروس کرونا هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نظر شما