شناسهٔ خبر: 41293462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد:

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از فردا

زهرا حمیدی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۲۳ تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد حسینی، امروز یکشنبه ۲۲ تیر اظهار کرد: بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در ادارات استان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این تغییرات با عنایت به مصوبه تیرماه ۹۷ هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما جهت رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا روز جمعه ۳۱ مردادماه تغییر می‌کند.

حسینی تصریح کرد: مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی هستند، از این قاعده مستثنی هستند.

وی یادآور شد: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۱۲ و ۴۵ دقیقه تعیین شده است.

حسینی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست به منظور کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد و خارج کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل، شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

انتهای پیام

نظر شما