شناسهٔ خبر: 41286529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

ائمه جمعه به سه محور خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی ورود کنند

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سه محور خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بررسی کند که چه اقداماتی انجام شده است و چه اقداماتی را باید به ویژه در بخش جوانان انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید محمد تقی سهرابی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ  عمومی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به هفته بزرگداشت اقامه نماز جمعه، اظهار داشت: یکی از نکاتی که شورای سیاست گذاری ائمه جمعه باید در این هفته به آن بپردازد، بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه اضافه کرد: به نظر می رسد نهاد نماز جمعه نیازمند آسیب شناسی است، به همین دلیل مناسب است که یک آسیب شناسی در این بخش صورت گیرد تا مشاهده کنیم نقاط قوت وضعف در چهل سال گذشته در این بخش چه چیزی بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سه محور خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بررسی کند که چه اقداماتی انجام شده است و چه اقداماتی را باید به ویژه در بخش جوانان انجام دهد.

سهرابی در پایان گفت: برنامه ریزی برای مناسبت های پیش رو از جمله محرم یکی از موضوعات مهم دیگری که باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی فارس قرار گیرد،اگر برنامه و طرحی نداشته باشیم غافل گیر خواهیم شد، برنامه ها باید طبق شرایط امروز برگزار شود و جامعه به حال خود رها نشود.

انتهای پیام

نظر شما