شناسهٔ خبر: 41285797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اصلاح مصوبه مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری

هیئت وزیران مصوبه مربوط به مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، تصویب نامه موضوع مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی مجاز است با حفظ مالکیت دولت، برای تأمین منابع مالی، اجرا، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه شش خطه قائم شهر- ساری به طول حدود (۴۴) کیلومتر، شامل احداث آزادراه و ایجاد تأسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه قائم‌شهر- ساری اقدام نماید.

همچنین شرکت ساخت و توسعه ۵۰ درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل اعتبارات موجود و فروش اوراق مشارکت و در مدت اجرا متناسب با پیشرفت کار و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می نماید. طرف مشارکت نیز تأمین ۵۰ درصد باقی مانده منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می نماید.

افزون بر این، این شرکت موظف است در قرارداد مشارکت منعقده، نحوه استیفای حقوق دولت را در صورت خودداری و یا ناتوانی طرف مشارکت در اجرای قرارداد، پیش‌بینی نماید.

برچسب‌ها:

نظر شما