شناسهٔ خبر: 41279251 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رشیدی:

حذف برخی نهاده‌ها از خوراک دام و طیور کیفیت محصول را کاهش می‌دهد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: حذف برخی از نهاده‌ها از خوراک دام و طیور کیفیت گوشت و محصول نهایی را به شدت کاهش می‌دهد و این موضوع قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص امکان تغییر در رژیم غذایی دام و طیور به منظور کاهش نیاز به واردات نهاده‌ها، گفت: قطعا تغییر در خوراک دام و طیور می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی در ضریب وابستگی به واردات نهاده‌ها داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تغییر در رژیم خوراک دام و طیور می‌تواند هزینه تامین واردات نهاده‌ها را و در ادامه آن میزان وابستگی به واردات برخی از نهاده‌های دامی را تا حدودی کاهش دهد.

مرغداری

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی از نهاده‌ها را نمی‌تواند از رژیم غذایی دام و طیور حذف کرد، گفت: حذف برخی از نهاده‌ها از خوراک دام و طیور کیفیت گوشت و محصول نهایی را به شدت کاهش می‌دهد و این موضوع قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات ارزی که در کشور وجود دارد تغییر در رژیم غذایی دام و طیور می‌تواند تاثیر گذاری بسیار زیادی در هزینه تمام شده گوشت سفید و قرمز داشته باشد./

پایان پیام

 

نظر شما