شناسهٔ خبر: 41278887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول کانون بنت الهدی روستای دهنو خبر داد:

اهدای بسته های معیشتی به ۸۰ خانوار ساکن مناطق محروم کوهرنگ

یوسفی حاجیور از توزیع بسته‌های معیشتی به ۸۰ خانوار ساکن مناطق محروم در شهرستان کوهرنگ توسط کانون فرهنگی هنری بنت الهدی خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با مشارکت بسیج و سایر ارکان مسجد امام حسین (ع) روستای دهنو تهیه شده است.

صاحب‌خبر -

«مرتضی یوسفی حاجیور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به دنبال شیوع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری و به دنبال آن در شهرستان کوهرنگ و آسیب دیدن بسیاری از خانواده ها به ویژه در مناطق محروم کانون فرهنگی هنری بنت الهدی با جمع آوری بسته‌های معیشتی در تلاش است تا بخشی از آسیب‌های وارده به این اقشار را در مناطق محروم جبران کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بنت الهدی مسجد امام حسین (ع) روستای دهنو ادامه داد: این کمک‌ها، تنها بخشی از کمک های کانون فرهنگی هنری بنت الهدی به مردم مناطق محروم و اقشار آسیب دیده و ضعیف است که در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه و پویش ایران همدل به اجرا درآمده است.

 

وی ابراز کرد: روند توزیع این کمک ها در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری بنت الهدی با همکاری سایر ارکان مسجد امام حسین (ع) روستای دهنو ادامه دارد.

 

یوسفی حاجیور گفت: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، نذرقربانی، حبوبات و سایر اقلام غذایی است که توسط اعضای کانون بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بنت الهدی مسجد امام حسین (ع) روستای دهنو ادامه داد: همه این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

پایان پیام/361

نظر شما