شناسهٔ خبر: 41278198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گل محمدی: دست پر از تبریز برگشتیم/ تکمیل نبودن هیئت مدیره در شان باشگاه پرسپولیس نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: بی نظمی مالی در باشگاه وجود دارد و در تیم ما هم مانند تیم‌های دیگر چنین مشکلی وجود دارد، اما با زحمات باشگاه پاداش‌های مربوط به نیم فصل دوم پرداخت شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برتری تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوب و یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و تیم ما برای کسب ۳ امتیاز خیلی تلاش کرد که به آن نیز رسید. موقعیت‌های زیادی را هم ایجاد کردیم.

او افزود: خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم و هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها هم بیشتر می‌شود. پیروزی در این دیدار برای ما خیلی مهم بود  و در نهایت توانستیم با دست پر از تبریز برگردیم.

من با برگزاری نشست خبری در فضای بسته مخالفت کردم 

گل محمدی ادامه داد: به دلیل روحیه جنگندگی از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به هواداران هم تبریک می‌گویم. متاسفانه  مسئولان ورزشگاه شهید سلیمانی قصد داشتند نشست خبری پس از بازی را در فضایی کوچک و بسته برگزار کنند که با این موضوع مخالفت کردم.

سرمربی سرخ‌ها خاطرنشان کرد: شاید من ناقل ویروس کرونا باشم و درست نبود با حضور خبرنگاران و تصویربرداران صحبت کنم. درخواست کردم خارج از سالن در هر فضایی که به صلاح است صحبت کنم که از لحاظ قانونی امکان پذیر نبود.

بی نظمی مالی در باشگاه پرسپولیس وجود داشت 

گل محمدی در مورد مشکلات مالی باشگاه و تهدید به استعفا گفت: بی نظمی مالی در باشگاه وجود دارد و در تیم ما هم مانند تیم‌های دیگر چنین مشکلی وجود دارد، اما با زحمات باشگاه پاداش‌های مربوط به نیم فصل دوم پرداخت شد. البته خیلی از بچه‌ها از سال گذشته طلب دارند و امسال هم تاکنون ۶۵ درصد قراردادشان را گرفته اند.

او ادامه داد: باید در مهلت مقرر به قول و قرار‌ها عمل شود. شرایط سختی داریم و باشگاه باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات داشته باشد. بحث من درباره هیئت مدیره بود و ۷، ۸ ماه گذشته، اما همچنان هیئت مدیره پرسپولیس با ۳ نفر اداره می‌شود. مدیر عامل مان مشخص نیست  و مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست در باشگاه کار می‌کند.  

گل محمدی در پایان گفت: تکمیل نبودن هیئت مدیره در شان باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. ۲ صندلی خالی در هیئت مدیره وجود دارد که باید برای جذب منابع اقتصادی از سوی افراد معتبر پر شود.

نظر شما