شناسهٔ خبر: 41277172 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

سقوط مرگبار وانت در دره گرمسار / 4 زن و مرد در دم جان باختند

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس راه استان سمنان از سقوط یک پیکان وانت به دره و مرگ در دم چهار سرنشین آن در یکی از محورهای روستایی این استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ تقی کبیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه جاده ای در یکی از محورهای روستایی در شهرستان گرمسار اتفاق افتاده است.

مرگ 4 تن در سقوط وانت بار به دره ای در گرمسار

وی با بیان اینکه متاسفانه این سقوط مرگ بار به مرگ در دم چهار نفر انجامید ادامه داد: متاسفانه در این سانحه یک خودروی پیکان وانت به یکی از دره های راه روستایی قالیباف سقوط و مرگ چهار سرنشین این وانت بار را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه این تصادف عصر ۲۱ تیرماه در جاده روستای هدف گردشگری قالیباف در شهرستان گرمسار رخ داده خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی مرگبار دو زن و دو مرد در دم جان باختند.

این فرمانده ارشد انتظامی با اشاره به نظر کارشناسی پلیس در خصوص این سانحه، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راه استان در دست بررسی است.

وی با اشاره به تعدد تلفات جاده ای در کشورمان از عموم کاربران جاده ای خواست با رعایت قوانین رانندگی، پلیس راه را در کاهش تصادفات جاده ای و خصوصا تصادفات منجر به فوت یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

نظر شما