شناسهٔ خبر: 41277036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سیمونه اینزاگی: اسکودتوی لاتزیو همان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است

محمد رضایی

لاتزیو با سیمونه اینزاگی این هفته ها روی فرم نیست.

صاحب‌خبر -

لاتزیو در خانه با نتیجه 2-1 مقابل ساسولو شکست خورد تا امیدهای این تیم برای قهرمانی در سری آ به طور کامل از بین برود. سیمونه اینزاگی پس از دیدار لاتزیو و ساسولو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سیمونه اینزاگی در مصاحبه ای با اسکای گفت:

بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند اما کافی نیست. در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که هر سه روز یک بار به میدان می روند و کار کردن با این برنامه فشرده برای ما بسیار سخت است. ساسولو از این گزینه برخوردار بود که نسبت به بازی قبلی، 9 تغییر داشته باشد اما لاتزیو همان ترکیب بازی با لچه را در این دیدار تکرار کرد.

می توانید بگویید که لاتزیو آماده نیست. عملکرد تیم نسبت به سه ماه پیش کاملا متفاوت است و گل های زیادی دریافت می کنیم. باعث ناامیدی است که بازیکنان در طول قرنطینه اجازه تمرین کردن نداشتند. بسیاری از بازیکنان ما خیلی زود دچار مشکل شدند.

به چند امتیاز دیگر نیاز داریم. اسکودتوی لاتزیو در اصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. صحبت از اسکودتو کمی مبالغه آمیز بود چراکه همیشه باید واقعیت ها را در نظر گرفت. البته این صحبت به معنی دست کشیدن لاتزیو از این فصل نیست. فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود و قطعا می توانیم از ترکیب چرخشی استفاده کنیم.

همچنین بخوانید:

نظر شما