شناسهٔ خبر: 41276929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سراج: برخی بازیکنان بی انگیزه هستند و با آن‌ها برخورد می‌کنیم/ توپ و میدان در اختیار ما بود، اما روی یک ضد حمله گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی بازیکنان بی انگیزه هستند و مانند نیم فصل اول کار نمی‌کنند که قطعا با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار داشت: امشب باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم و با نتایجی که در بازی‌های دیگر رقم خورده بود می‌توانستیم به رقبا نزدیک‌تر شویم، اما برنامه‌هایی که داشتیم در زمین اجرا نشد. می‌دانستیم نساجی در ضد حملات تیم قدرتمندی است و با وجود این که توپ و میدان بیشتر در اختیار ما بود، روی یک ضد حمله گل خوردیم. خودمان اشتباه کردیم و توپ را به بازیکنان حریف می‌دادیم و آن‌ها هم روز دروازه ما خطر ایجاد می‌کردند.  

سراج در ادامه گفت: به هر حال تمام دارایی ما همین است و سعی می‌کنیم از داشته هایمان به خوبی استفاده کنیم. در نیم فصل نتوانستیم تیممان را تقویت کنیم، زیرا شرایط مهیا نبود و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شده بود. بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفتند، اما با همین نفرات به کارمان ادامه می‌دهیم. مرتب تمرین می‌کنیم و از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده می‌کنیم تا به شکل تیمی موردنظرمان برسیم.  

بیشتر بخوانید

سرمربی صنعت نفت افزود: مرتب تمرین می‌کنیم، اما برخی بازیکنان مانند نیم فصل اول کار نمی‌کنند. خودم می‌گویم این اتفاق طبیعی است، اما حسی می‌گوید برخی از بازیکنان با جان و دل بازی نمی‌کنند. این موضوع به من مربوط نمی‌شود و باشگاه باید روی آن کارشناسی دقیق تری انجام دهد و خودم و باشگاه با بازیکنان بی انگیزه برخورد خواهیم کرد. اگر این بازیکنان نمی‌توانند در خدمت تیم باشند، آن‌ها را کنار می‌گذاریم و با داشته هایمان به میدان می‌رویم. بهتر است با بازیکنان باانگیزه ببازیم تا این که با بازیکنان قوی و بی انگیزه تا پایان مسابقات ادامه دهیم. 

سراج در واکنش به این که نساجی هفته گذشته بازی نکرده بود و استراحت داشت گفت: از سازمان لیگ درخواست کردم اگر قرار است دیداری به تعویق بیفتد، به بقیه تیم‌ها هم استراحت بدهند. این که یک تیم ۱۰ روز استراحت کند و تیم دیگر در یک هفته ۲ بازی انجام دهد درست نیست. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند. از همان ابتدا می‌دانستیم کرونا بر مسابقات تاثیر می‌گذارد. برخی بازیکنان و تیم‌ها به دلیل ابتلا به کرونا از مسابقات خارج می‌شوند. این موضوع باید کارشناسی شود تا وقتی تیمی مانند صنعت نفت تمام بازی هایش را انجام داده، ۲ بازی استقلال باقی نمانده باشد.

او در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی سختی است و باید از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم. امروز مساوی کردیم و شرمنده مردم آبادان شدیم، اما باید بپذیریم که تمام داشته‌های ما همین است. باید روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم تا برای بازی برابر استقلال آماده شویم.

انتهای پیام/

 

نظر شما