شناسهٔ خبر: 41276856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی صنعت نفت آبادان:

از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی نیستم

بهنام سراج با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنانش در دیدار با نساجی مازندران گفت که با بازیکنان کم‌کار برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سراج سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: متاسفانه ما در نیمه اول از شرایط میزبانی به خوبی استفاده نکردیم در صورتی که می توانستیم چندین گل را به ثمر برسانیم اما یک گل بیشتر نزدیم و موقعیت های خوبی را ازدست دادیم.

او بابیان اینکه روی یک ضدحمله و غافلگیری بازیکنان خط دفاع مان گل را دریافت کردیم و همین امر کارمان را سخت تر کرد افزود:تیم نساجی مازندران بسته بازی می کرد و بیشتر بدنبال ضدحمله بود و موفق تر از ما بازی کردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: هیچ تیمی چه قبل و چه بعد از ویروس کرونا به این اندازه در آبادان دوندگی نداشته است و توان ما در این دیدار در همین حد بود.

سراج تصریح کرد:به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم از تمام نفرات‌مان استفاده کنیم؛ در نیم فصل جزو تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود ،از بازیکنانم ممنونم که خالصانه بدون چشم داشتی به بازی خود ادامه می دهند .

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشگر تختی آبادان با تساوی دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران به پایان رسید.

انتهای پیام/ د

 

نظر شما