شناسهٔ خبر: 41276720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

شهدا در مسیر الهی گام محکمی برداشتند / شهدای مدافع حرم فدایی راه امام و ولایت شدند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت که شهدا در مسیر الهی گام محکمی برداشتند.

صاحب‌خبر -
شهدا در مسیر الهی گام محکمی برداشتند / شهدای مدافع حرم فدایی راه امام و خط ولایت شدند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در دیدار با خانواده معزز شهید مدافع حرم علی جمشیدی با اشاره به اینکه شهدا از جمله کسانی هستند که در مسیر الهی گام محکمی برداشتند، گفت:‌برخی‌ها در این مسیر گام بر میدارند، اما در میانه راه کم می‌آورند، اما شهدا در این مسیر ثابت قدم ماندند و خدای متعال هم اجر آن‌ها را با شهادت می دهد.

حجت الاسلام تسخیری به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود:‌شهید قبل از آنکه به شهادت برسد، شهید زندگی کرد، لذا شهید مدافع حرم علی جمشیدی هم از این دسته از افراد بود که قبل از آنکه شهید شود، شهید زندگی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه شهید راه خود را انتخاب کرده بود، به وصیت نامه شهید مدافع حرم علی جمشیدی اشاره و بیان کرد: در وصیت نامه شهید چند نکته بود اول آنکه راه خود را انتخاب کرد، دوم آنکه فدایی راه امام و خط ولایت شد.

به گفته حجت الاسلام تسخیری جایگاه شهدای مدافع حرم، چون شهید علی مدافع حرم علی جمشیدی که یک شهید دهه هفتادی بود،بسیار جایگاه مهمی است، چرا که در این زمانه وقتی همه هجمه‌های دشمن را می‌بینند، مسیر درستی را انتخاب می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان خطاب به پدر و مادر شهید گفت:‌مادر و پدر خوب فرزندی تربیت می‌کنند که خدای متعال آن فرزند را می‌پذیرد و ان شاء الله خدا ما را با شهدا مشحور کند.


انتهای پیام/

نظر شما