شناسهٔ خبر: 41276537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهنام سراج: برخی بازیکنان ‌نفت آبادان انگیزه ندارند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌: برخی بازیکنان تیم انگیزه ندارند و در بازی‌ها تلاش چندانی نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا بهنام سراج شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت و نساجی اظهار داشت: بازی خوبی شاهد بودیم و موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم.

وی افزود: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم زیرا صاحب موقعیت‌های خوبی شدیم ولی از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: می‌دانستیم تیم نساجی در خارج از خانه بسته بازی می‌کند و روی به ضدحمله می‌آورد که متاسفانه روی یکی از ضد حملات و با اشتباه فردی گل خوردیم.

سراج با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تیم افزود: برخی بازیکنان ما کم انگیزه یا بی‌انگیزه شده‌اند و تلاشی از آنها دیده نمی‌شود که مدیریت باشگاه باید به این مساله رسیدگی کند.

وی افزود: اگر قرار باشد این رویه ادامه داشته باشد از بازیکنان جوان در ادامه لیگ استفاده می‌کنیم هر چند دارایی تیم صنعت‌نفت همین است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب هیچ بازیکنی نشدیم و نتوانستیم تیم را تقویت کنیم.

سراج افزود: امشب و با توجه به سایر نتایج موقعیت خوبی برای جهش در جدول را از دست دادیم ولی تمام دارایی ما همین است و کاری از دستمان بر نمی آید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه شب از هفته بیست و چهارم لیگ یرتر برابر میهمانش نساجی مازندران به نتیجه مساوی یک بر یک تن داد تا با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

نظر شما